Nejste přihlášen/a.
Beznín jestli tam nebyl starý (biosložky zalepí trysky karburátoru - nutné před delším odstavením vyjíždět do sucha a benzín nejlíp bez biosložek nebo aspň s VIF) Může pomoct utáhnout trysku na doraz (lehce!) a vrátit zpět přesně jak byla, možno víc méň NE. Může pomoct do sání stříknout trochu benzínu, rozjede se a možná se chytne..
Start = za tepla bez sytíče; za studena se sytičem do prvního blafnutí, pak bez sytiče (jinak se uchlastá)
Pozor na chudou směs - může se zadřít. Příznaky chudý směsi "nejde za plynem", svíce neni cihlově červená ale bílá.
Hádže sviečka iskru? Vymontujte ju, ukostrite ju opretím o motor a potiahnite. V tieni musíte vidiet iskrenie.
Tady je návod k 580: kutilshop.sk/...
Předně bych se vykašlal na nějaký 2x napumpovat, prostě pumpovat dokud se benzín nezačne vracet tou druhou hadičkou (přehnat to nejde). Plyn nepřidávat hned jak chytne, ale nechat ho cca 10s běžet na volnoběh a pak přidávat opatrně, dokud je to studený, přidáním plynu to celkem spolehlivě chcípne.
Pokud nechce chytit na mnoho pokusů, pak už nevíte, jestli má moc nebo málo benzínu. Takže bych vyndal svíčku, několikrát bych to bez plynu protočil, aby se případný přebytečný benzín vyvětral z válce, pak pro jistotu vypálit svíčku nad sporákem, letlampou a pod., aby se spálil případný olej na svíčce (pokud byla mokrá, je to jasné) a zároveň se svíčka ohřeje a motor lépe chytá. Pak bych svíčku namontoval a startoval klasickým postupem. Možné je i před namontováním svíčky stříknout do válce trochu benzínu (ale ne moc, tak 0,5ml).
Není ten křovinořez náhodou DEMON RQ580 místo 480? Pokud je ten křovinořez starší a někdo ho jen tak daroval tak asi věděl proč se ho zbavuje. Měl jsem DEMON RQ580 se kterým jsem byl spokojený, ale po několika létech bohužel dosloužil a tak jsem letos koupil nový DEMON RQ580T (Turbo) což je novější vylepšená verze. Ten DEMON RQ580 pokud byl nový startoval velmi dobře a stačilo zapnout vypínač na rukojeti, zvednout páčku sytiče nahoru, několikrát zmáčknout pumpičku benzínu (2x asi bude málo) a pak na 1 - 3 zatáhnutí startéru nastartoval a pak páčku sytiče je třeba dát zpět dolů. Pokud byl motor teplý tak při startování ani nebylo třeba použít sytič. Doporučil bych ještě zkontrolovat kablíky od rukojeti k motoru jestli nejsou rozpojené. U motoru je to spojené a jednou se mi stalo, že se to tam rozpojilo a tím nešlo křovinořez nastartovat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.