Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Opožděná reklamace

Od: pavel11 odpovědí: 6 změna:
Dobrý den, prováděli jsme zákazníkovi připojení optického internetu s dovedením vlákna do bytu. Klient reklamuje, že mu od našeho zásahu nefunguje domácí telefon. Reklamaci však odeslal až po více jak třech měsících od instalace. Jak na takovou reklamaci reagovat? Již v minulosti jsem se s podobnou reklamací setkal a pak se zjistilo, že závada vznikla cca půl roku před naším zásahem, reklamujíc o tom věděl a snažil se o podvodné jednání. Abychom mu zdarma opravili, co jsme nepokazili. Poraďte, jak se zachovat teď.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


6x

Trochu nechápu, co má společného optické vlákno se stávajícím domácím telefonem. Leda snad, že byste při protahování optického kabelu někde přesekli kabel od telefonu? V tom případě se omluvte a kabel opravte. Spíš si ale myslím, že z Vás dotyčný dělá voly.

 

mama*

3x

Opravit, aby byl klient spokojený...

Pakliže zjistíte, že příčina nesouvisela s vaším zásahem, tak mu to klidně vyÚčtujte )

 

olinl

0x
Po třech měsících.. Pozvat k dotyčnému buď elektrikáře nebo slaboproudaře at najdou kde je chyba a podle toho to zaplatí majitel domácího telefonu nebo Vy(vaše firma, případně že máte pojistku "na blbost", tak řešit přes pojištovnu).

 

pavel11

Děkuji za užitečné odpovědi. Podívám se na místo sám a zkontrolují, kudy se tehdy kabel vedl a jestli se mohlo něco porušit. Každopádně tyto zásahy neprovádíme násilím, takže případná porucha mohla být námi způsobena jen v případě špatného kontaktu ve spojích telefonního vedení. Uvidíme.

 

mnd®

0x

Taky mi nefunguje domácí telefon a dle vyjádření obecního úřadu si to mám nechat opravit na svoje náklady.Stalo se tak po výměně venkovních zvonkovních tlačítek a ,,kecafonu,,.Nikoho to nezajímá a já na to kašlu.Tak na to kašlete taky - at si to nechá opravit sám za svoje peníze.

Dobrý den, pane xxx,

jedná se o drobnou opravu, kterou si hradí nájemník sám.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Ing. xxx

technik bytového odboru

Takže tak asi nějak.

 


0x
Hlavně je třeba být opatrný...
Příště by zákazníkovi nemuselo po vašem odjezdu fungovat auto a kdyby to zjistil až na dovolené v Chorvatsku, bylo by to dražší než oprava domácího telefonu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]