Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, zajímala by mě vaše zkušenost s vyúčtováním služeb, konkrétně úklidu společných prostor.
Bydlíme v domě, který je v soukromém vlastnictví a úklid společných prostor platíme společně s ostatními službami formou záloh každý měsíc (600Kč - tj. 150Kč/osoba). Může po nás správce chtít doplatit částku za úklid? I když tedy pominu to, že v létě probíhala v domě rekonstrukce a úklidova služba se tu dva měsíce neukázala, tak je to pořád divné. Cena úklidu je přeci známá předem.
A proč by nemohl, pro Boha! Pokud vas je v byte 4 a v jinych bytech 1, no tak zaplatite vetsinu.
vy se mate spis zajimat o to, kolik bylo na sluzbu uklidu vynalozeno, a kolik vybrano, a jak bylo rozuctovano mezi odberatele sluzeb
odhadem muze stat uklid treba 20.000 za rok A tato částka se nějak musí rozdělit mezi osoby v domě.
Mate na to jen 30 dnu od doruceni vyuctovani, vyžádat si tyto podklady, viz §8 ! Tak ji nepropasnete.
Nemůže. Správce totiž o ničem nerozhoduje. Správce je akorát "firma" co dělá papíry. Tzn. takovej Váš sluha. Pokud by došlo ke zvýšení záloh nebo cen za služby musí se o tom nejdříve hlasovat na schůzi než dojde ke schválení
Pokud je ve smlouvách inflační doložka tak o zdražení hlasovat nemusí. Také nám v průběhu roku správcovská firma zdražila některé položky ani nás o tom neinformovala protože dle smlouvy na to má právo.
to furt nic nemění na tom, že o tom, že nějaká inflační doložka ve smlouvě je, musí společenství vědět, což podle dotazu tazetele evidentně nikdo neví...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.