Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Od centropolu mi nepřišli přeplatky na účet

Od: johanakr odpovědí: 4 změna:

Z centropolu mi oznámili po několika měsícících, po urgenci, že mi poslali peníze na můj účet u poštovní spořitelny jenže jsem tam žádné peníze od nich nenašla, je možné že by to poslali někam jinam? Mám vůbec naději ty peníze od nich nějak dostat? Jak můžu prokázat že mi opravdu nic nepřišlo, poslala jsem jim výpis z účtu za několik měsíců ale tváří se že to pro ně neplatí.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Podejte písemnou reklamaci ohledně přeplatku, pokud ji nevyřeší, můžete ještě potom poslat stížnost s kopií reklamace na Energetický regulační úřad.

 


0x

začal bych kontrolou zadaného učtu.pak kontrola učtu v bance o přijmu.po té písemná reklamace na cetropolu s doloženým výpisem z banky,je možmost že to rozpustili do záloh a nebo nebyla udělaná pak i platba,tak se to dělá

 


0x
Centropol posílá poštovní poukázky. Když se ztratí nebo propadne doba splatnosti, nikdy jsem neměl problém s tím aby poslali novou. Přišla mi když jsem byl v lázních takže jsem si peníze nevyzvedl a pak stačilo požádat o vydání nové..
Nevím o tom, že by měli v nastavení účtu možnost vrácení peněz přímo na účet.
milous1

Májí tam to nastavení zaslat přeplatek na účet. Já to tak mám.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]