Nejste přihlášen/a.
Pokud jde o starý litiňák, předpokládám že je připojen i na dvojčinný ventil, které se tehdy montovaly. A pokud se na něm povolí ten šroubek na boku, tak otáčením kolečka může dojít k posunu vnitřní (regulační) části tak, že se ventil úplně uzavře a pak jeho běžné otočení o 180 st. jej vůbec neotevře. Takže povolit ten šroubek a vícenásobným otáčením kolečkem (teď už nevím ale přesně kterým směrem, myslím že proti směru hod.ručiček ), otevřít úplně regulační část. Pak opět zaaretovat a běžným otáčením o cca 180 st. se otevírá plný průtok a zavírá.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.