Nejste přihlášen/a.
Pojistné ventily jsou velmi rozličné, existují i verze ,,bez tyčky´´. Ale pokud to tím funí ven, je něco špatně. Na Vaem místě bych opatrně odšrouboval ten ,,klobouk´´ pojištováku, tam uvidíte, jestli pod tím nechybí třeba ta uzavírací kuželka, nebo pružina.
Ale je to divný, protože mám tutéž čínu, jen s jinou nálepkou, pojištovák má tyčku , což dává smysl, neb by se měl, jako u každé tlakové nádoby 1x týdně aktivovat - tedy potáhnout, až odfoukne, což má sloužit jako kontrola jeho funkčnosti
Pokud to však fučí, bylo by to na reklamaci. Nicméně, jak jste sám poznamenal, je otázkou, jestli se s tím hodláte tahat a čekat než reklamaci vyřeší, nebo za necelý dvě stovky koupíte nový pojištovák
Sheppach je německá firma... To že si to nedokáže kvalitu pohlídat u svých dodavatelů neníc nic neobvyklého... Ze zkušenosti: když třeba slyším něco jako "německá kvalita", tak to v posledních letech alespoň u mě vzbuzuje úsměv...
Ale nejspíše bych to řešil reklamací, než nějakou Vaší opravou, přece jen, hodíte to do auta, někam doveze, popř. zabalíte a přijede si to vyzvednout zásilková služba. Vy budeme mít aspoň klid, že dostanete jiný kus popř.opravený. Jinak počítejte, že Vám po vašem zásahu asi padne záruka.
Řešil bych to výměnou pojistného ventilu, jak radí předešlí rádci...a závit? Utěsnění? Používám jen toto, těsnící vlákno a bez problémů...
A z Návodu
Každý den kontrolujte funkci pojistného ventilu. Při provádění
kontroly musí být komora maximálně natlakovaná.
Pro provedení kontroly ventilu uveďte komoru pod tlak
a zatáhněte za kroužek na pojistném ventilu směrem ven.
Mělo by dojít k úniku vzduchu z ventilu.
Po uvolnění kroužku pojistného ventilu musí být únik vzduchu
zastaven.
Varování
Při provádění této kontroly používejte ochranné brýle.
Udržujte svůj obličej v dostatečné vzdálenosti od pojistného
ventilu, protože vypouštěný vzduch je pod vysokým tlakem.
Pokud pojistný ventil nepracuje správně tak, jak je uvedeno
výše, ihned vypněte kompresor a nechte pojistný ventil
zkontrolovat vašim prodejcem.
Nepoužívejte kompresor, pokud pojistný ventil nepracuje
správně podle výše uvedeného popisu.
Jednou jsem rozebíral pojišták a musel jsem ho utáhnout... takže buď máš vadný anebo stačí se řídit, tento typ neznám.
Jo a pojišták na foto1 a foto3 mi přijde jako rozdílný typ ! Ten na foto3 je klasický čínský, myslím že se dá seřídit
Asi inovace.
ta čepička asi pujde sundat a pod tim bude mozna to same jak v navodu... prijde mi to ze je to hlinikova cepicka kterou kdyz urves kombinackama, bude pod tim normalne perko s tou tycinkou
ty to muzes reklamovat na zaklade nefunkcnosti a na zaklade rozporu s navodem
ten pojistak musi byt utazeny na vic nez tlakovy spinac (8bar), tak treba na 10 bar
Pokud profukuje hned pri zapnuti pri tlaku 0, tak je KO...
Kdyby profukoval az pri vyssim tlaku treba 5 bar, tak je nejspise spatne serizeny... a jde o pouze pojistny nevypustny ventil
Novy pojistny / vypustny kompresorovy ventil si muzes koupit od cca 55,- i s postou: tinyurl.com/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.