Nejste přihlášen/a.
Šiška už na hřídeli. Asi nejjednodušší je kotouč zahodit a pořídit kvalitní, pokud tedy neni šiška i ta hřídel :D
Laciný věci často vyjdou dráž než když to zahodíš a koupíš použitelný použitelný..
Demontovat kotouče, zkusit házivot hřídele.
Otvor kotouče a hřídel by měla být bez vůle. Kotouč z boků utažený ideálně do kožených podložek.
Kotouče orovnávat opatrně a nespěchat.
Musíš zjistit co je blbě, jestli kotouč nebo už hřídel..
Pokud má kotouč křivě díru tak hází i do strany a orovnání čela nepomůže, musel bys i boky což je blbost... Stejně tak pokud kotouč není homogenní - někde je víc pojiva atd. tj. rozdílná hustota a není vyvážený, tam taky orovnání nepomůže.
1. sundat kotouče a změřit házivost hřídele, dosedací plochy jak radiálně tak axiálně, pak budeš vědět jestli to je bruska nebo kotouč..
Drahý ještě neznamená že to je i kvalitní..
Na orovnávač se netlačí směrem k brusnému kotouči, ale víc směrem k opěrce brusky, ke kotouči se pouze jemně postupuje.
Existuje kolečkový orovnávač, ten se zaklesne za opěrku brusky, poté se dlouhé držadlo jemně zvedá a
kolečka orovnávače se potkávají s nejvyšším bodem "házícího"brusného kotouče.
S dalším jemným přizvednutím se docílí orovnání kotouče.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.