Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak mám postupovat, při stornování objednávky na aukru?

Od: pavelvv odpovědí: 3 změna:

Zdravím, asi cca 2 měsíce na zpátek, jsem na aukru zakopil (vyhrál) 3 položky od podnikatele s tím, že na dodání si říkal měsíc a že v případě prodloužení dodací lhůty se popřípadě domluví dodací termín a nebo storno. Tak jsem s podnikatelem komunikoval že tedy počkám, protože v tu dobu mi psal, že se dodání položek opozdilo kvůli covidu. Bohužel jsem čekal do teď s tím, že mi píše že teď se to zase opozdilo kvůli válce na ukrajině. Žádal jsem po něm tedy storno a on mi odpověděl, že poněvaďž je on pouze sprotředkovatel, tak to musí předat odpovídajícím partnerům, jenže tuto pohádku slyším stále dokola a to i u termínu dodání. A už si nejsem jistý jak dále postupovat. Jestli mi zbívá pouze čekat a doufat, nebo jsou i jiné možnosti.

Budu vděčný za tipy a rady.

Děkuji

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

petrm

2x

Nepíšete nic o tom, zda jste zboží už zaplatil a jakým způsobem. Taky nepíšete nic o hodnocení dodavatele, kde se dá vyčíst, zda je to náhodný problém nebo standartní chování prodejce. Na stránce Aukra je kontaktní formulář na zákaznickou péči, tak jim napište a popište konkrétní situaci, oni by ji měli vyřešit.

pavelvv

Dobrý den, objednávky jsem již zaplatil kartou na účet prodávajícího a na aukro jsem již také psal, jenže doba odpovědi od aukra je poněkud delší takže na ni stále čekám. A co se týče prodejce vypadá to, že je to relativně normální situace co se opakuje, jenže tam stále převladájí lidé s pozitivními kometáři, ale těch pár negativních co tam jsou, tak jsou dosti výživné a prodejce při odpovědi na tyto kometáře oznčuje dané lidi za šmedy atd.. tolik o jeho chování a účet má již odstaven.

 

petrm

0x

Odpověď z Aukro je asi pomalá, protože oni k vyjádření potřebují i stanovisko prodejce. Důležité jsou hlavně komentáře z poslední doby. Už jsem narazil na prodejce, který byl dříve důvěryhodný, pak se nějak pokazil. U méně důvěryhodných prodejců používám platbu Aukro Garance, kde peníze zůstanou na účtu Aukro dokud nepotvrdíte, že jste zboží obdržel, pak teprve pošlou peníze prodejci. Ale to už je pozdě, když jste peníze poslal přímo prodejci. Asi musíte počkat na vyjádření zákaznické péče a pak se pokusit požádat banku, aby vymáhala vrácení peněz.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]