Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace wc sedátka

Od: mama* odpovědí: 24 změna:

Dobrý den, potřebuji nějakou radu, jak dostat reklamaci dříve než za 30 dní. Dneska jsem koupila nové wc sedátko,které je z hygienických důvodů v obalu a není možné před koupi zkontrolovat. Takže až při rozbalení doma jsme zjistili, že má kaz, hned jsem jela na prodejnu a myslela jsem, že dostanu nový kus, ale bohužel sepsali klasickou reklamaci. Nevíte o nějaké možnosti, aby to bylo hned. Děkuji

 

 

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


5x

Jet do Hornbachu a koupit nové. Tam, když bude kaz dostanete hned jiné. Na to původní požadujte vrácení peněz

Ale to původní jí vymění za bezvadn kus a je reklamace vyřízená.

Ale to původní jí vymění za bezvadn kus a je reklamace vyřízená. POdle mne až 3 stené chyby či nedodržení termínu 30 / neproveditelná oprava/ dávají možnost vrácení peněz.

Rozbalena hajzldeska se nevyměňuje z hygienických důvodu, měl jsem to samé, dělali ofuky.Baumax

 

re4zon

3x
Klasickou reklamaci je co? Jako ze vam rekli, ze budete cekat 30 dnu? Co to je proboha za drzy obchod? O uznani reklamace ma obchod rozhodnout ihned, jen v pripade slozitejsiho posouzeni na to ma dele. Na vyrizeni pak ma mesic. Ovsem malokdo to vi a vetsina prodejcu to zneuziva. Pro priste - bud to vyridite hned, nebo odstupuju od smlouvy a chci zpatky penize. Ted uz s tim nic neudelate, protoze urcite do protokolu napsali, ze chcete opravu nebo vymenu.
mama*
Byl to Baumax a řekli,že musí poslat přímo výrobci a mají na to těch 30 dní,chtěla jsem samozřejmě vyměnit hned za nový kus,ale to pán zamítl,že to musí posoudit výrobce,jestli jsem to asi neudělala já doma. A když nechtěli uznat tak jsem chtěla odstoupit od smlouvy,ale to nešlo,protože jsou to rozbalila z fólie a to tam mají uvedeno,že pokud chcete vrátit nemůžete z hygienických důvodu rozbalit.
re4zon
To bylo mysleno jinak. Chce jim to rict, ze bud ho hned vymeni, nebo nepodavam reklamaci, ale odstupuji od smlouvy pro zjevny rozpor a jdu nakoupit jinam. Je ale fakt, ze v baumaxu by asi ani to nepomohlo. Reseni je jedine, v tomhle prisernem krame nenakupovat. Hobbymarkety mam prolezle a vyzkousene vsechny horem dolem a baumax je o tri tridy horsi nez vsechny ostatni. Jak sortimentem, tak kvalitou zbozi i chovanim zamestnancu (ti teda stoji vsude vesmes za pendrek).
V Baumaxu jsem kupoval vrtačku za 1500.Moc tomu nerozumím, nevěděl jsem jakou z té nabídky vybrat,zeptal se prodavačky a to jsem čuměl jaké měla znalosti.Vrtacka slouží je spokojenosti.Do panelákového panelu S patřičným vrtákem za kilo vjede jak do másla.
mama*

Já to zkoušela,že pokud nejde reklamace tak chci odstoupit,ale nešlo to kvůli tomu rozbalení a dneska jsem tam byla zkusit to znovu,dívala se na to další paní a ta taky rekla,že nedokáže říct,jestli jsem to neudělala já a že to musí posoudit výrobce ,že jinak kdyby to neuznal,tak by to musela platit ona. Posílám i foto vypadá to jak spálené,seskvarene nevím,bylo mi řečeno,že to vypadá jak od cigarety,takže jsem si asi koupila nové sedátko za 800 ,abych o něj tipla cigáro,které u nás nekouříme a šla ho vrátit.a reklamaci paní musí poslat na vedení někam do Polska a ti to budou řešit s tím výrobcem. A věřím,že je kvalitní,protože jsem vybrala dražší od českého výrobce,říkala jsem si at podpořím českou firmu

 


1x

hygienických důvodů v obalu a není možné před koupi zkontrolovat
to říkal kdo, že se nesmí z tohoto důvodu rozbalit?

Hned jste měla žádat na míst,ě třeba i zavoláním vedoucího. Není jiná možnost, nežli čekat na vyřízení, nebo koupit jiné. Po reklamaci si nechat vrátit peníze.

V tomhle je to těžký. Žádný prodavač si to nechce vzít na triko. Pracuju v malém skladu s elektro materiálem a pokud chce někdo něco vracet nebo měnit musí semnou nebo s kolegou kteří to prodáváme. Ti co jdou za vedoucím neuspěli zatím nikdy.. Co se dá se mění kus za kus na místě ale u něčeho si to člověk netroufne..

Vy neumožníte zákazníkovi si řádně prohlédnou to, co kupuje? Vše je hlavně o dialogu. Co uděláte, když v regále najdete rozbalené zboží? Vyndané z krabice, obalu, páč si ho chtěl někdo prohlédnout?

Děkuji a přeji jen krásný předvánoční čas.

Zákazníkům se věnujeme nadmíru dle mého. Vždy se vše snažíme vysvětlit a poradit. Není problém cokoliv rozbalit. Ale i když zákazníkovi člověk vysvětlí vše na co se zeptá tak jsou bohužel schopni to přijít vracet.

Ale samozřejmě v případě jako je tento s tím sedátkem bychom nejspíše měnili hned kus za kus. Jenomže to je o lidech. A ne jen o prodavačích ale i o těch lidech co dělají v té firmě od které to je.

K nám na sklad se pouští lidé pouze s námi, jinak čekají v chodbě u okýnka na nás. Není to klasický obchod

Děkuji a i Vám přeji krásný předvánoční čas.

 

sikikleste

0x

Pokud nemáte malé děti, Wc lze používat i bez sedátka. Vyzkoušeno.

Nejlevnější sedátka jsou za 100, nebo byly, než se vyřídí reklamace, tak nové, obyčejné.

mama*

Sedátko jsme vrátili staré,ale mám právě male děti a koupila jsem nové i s přiděleným malým sedátkem a už spíš mi jde o princip,že člověk kupuje zajíce v pytli,nemůže si to tam rozbalit a zkontrolovat a pak když je problém tak budu měsic čekat.

...nemůže si to tam rozbalit a zkontrolovat...

Proč nemůžete? Kdo Vám v tom zabrání?

mama*

No popravdě mě to ani nenapadlo rozbalovat když je to v té fólii a prodavačka říkala,že pak bych nemohla vrátit když by nesedělo. A pak mi to říkala prodavačka,že to nemůžou se zákazníkem zkontrolovat.

No ale takovéto poškození by snad bylo vidět i přes igelitovou folii- pokud bych nechtěl či nesměl rozbalit.

Před léty jsme kupovali v Globusu dřevěné prkýnko a těm čičmundum co tam stáli, jsem řekla, at mi ho ukážou, aby nemělo nějakou závadu. Brblali, ale vyndali a nechali mi prohlídnout. Nebylo levné a abych potom jela 60 kilometrů reklamovat, to bych musela být padlá na hlavu. Bylo v pořádku.

mama*

Ale vada je na velkém sedátku a přes to je to malé a ještě dekl.

 

 

chytrakbob

0x
Zdravím,
V Bauhausu řešíme WC asi takto:
Pokud je prkénko v obalu a krabice není moc poškozená (pokud ano nevrací se plná cena), tak se to vymění kus za kus, nebo vrátí peníze.
Pokud je obal porušen a na prkénku je zjevný defekt, výměna kus za kus hned.
Pokud je obal porušen a paní by za vadu považovala: jiný odstín potisku, tmavě hnědé pruhy na dřevěném prkénku. Tak reklamaci neuznám a věc dále řeší reklamační oddělení které na vyřízení má 30 dnů.
To že obal nesmí být porušen je tam všude napsáno a zákazníkovi je to i od prodavače řečeno.

Chytráku Bobe, mám v živé paměti, jak jsem v baukrámu koupil obložky. Na stavbě jsem zjistil, že tam není montážní balíček - panty a.p. Podavač (to není překlep) to vyřešil. Nařízl obal jiných obložek, balíček mi dal a obložky zalepil a DAL ZPĚT DO REGÁLU ! Však on to někdo koupí... . Reklamace vyřešena.

 

mama*

tak už psali, že reklamace je vyřízená, ale ještě nevím jak. ale od výrobce, kterého jsem sama kontaktovala mi přišla odpověď, že je to výrobní vada a reklamace oprávněná. Jen teď nevím co říct, aby mi vrátili peníze a ne nové prkénko, to už jsem si zařídila jinde. Nebo aspoň poukázku na tu částku, myslíte, že je to reálné?

 

chytrakbob

0x
Pokud se nepletu tak se peníze vrací po třech reklamacíh.
Ale bavíme se tu o věci za pár stovek

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]