Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, potřebuji nějakou radu, jak dostat reklamaci dříve než za 30 dní. Dneska jsem koupila nové wc sedátko,které je z hygienických důvodů v obalu a není možné před koupi zkontrolovat. Takže až při rozbalení doma jsme zjistili, že má kaz, hned jsem jela na prodejnu a myslela jsem, že dostanu nový kus, ale bohužel sepsali klasickou reklamaci. Nevíte o nějaké možnosti, aby to bylo hned. Děkuji
Jet do Hornbachu a koupit nové. Tam, když bude kaz dostanete hned jiné. Na to původní požadujte vrácení peněz
Ale to původní jí vymění za bezvadn kus a je reklamace vyřízená. POdle mne až 3 stené chyby či nedodržení termínu 30 / neproveditelná oprava/ dávají možnost vrácení peněz.
hygienických důvodů v obalu a není možné před koupi zkontrolovat
to říkal kdo, že se nesmí z tohoto důvodu rozbalit?
Hned jste měla žádat na míst,ě třeba i zavoláním vedoucího. Není jiná možnost, nežli čekat na vyřízení, nebo koupit jiné. Po reklamaci si nechat vrátit peníze.
V tomhle je to těžký. Žádný prodavač si to nechce vzít na triko. Pracuju v malém skladu s elektro materiálem a pokud chce někdo něco vracet nebo měnit musí semnou nebo s kolegou kteří to prodáváme. Ti co jdou za vedoucím neuspěli zatím nikdy.. Co se dá se mění kus za kus na místě ale u něčeho si to člověk netroufne..
Vy neumožníte zákazníkovi si řádně prohlédnou to, co kupuje? Vše je hlavně o dialogu. Co uděláte, když v regále najdete rozbalené zboží? Vyndané z krabice, obalu, páč si ho chtěl někdo prohlédnout?
Děkuji a přeji jen krásný předvánoční čas.
Zákazníkům se věnujeme nadmíru dle mého. Vždy se vše snažíme vysvětlit a poradit. Není problém cokoliv rozbalit. Ale i když zákazníkovi člověk vysvětlí vše na co se zeptá tak jsou bohužel schopni to přijít vracet.
Ale samozřejmě v případě jako je tento s tím sedátkem bychom nejspíše měnili hned kus za kus. Jenomže to je o lidech. A ne jen o prodavačích ale i o těch lidech co dělají v té firmě od které to je.
K nám na sklad se pouští lidé pouze s námi, jinak čekají v chodbě u okýnka na nás. Není to klasický obchod
Děkuji a i Vám přeji krásný předvánoční čas.
Pokud nemáte malé děti, Wc lze používat i bez sedátka. Vyzkoušeno.
Nejlevnější sedátka jsou za 100, nebo byly, než se vyřídí reklamace, tak nové, obyčejné.
No ale takovéto poškození by snad bylo vidět i přes igelitovou folii- pokud bych nechtěl či nesměl rozbalit.
Před léty jsme kupovali v Globusu dřevěné prkýnko a těm čičmundum co tam stáli, jsem řekla, at mi ho ukážou, aby nemělo nějakou závadu. Brblali, ale vyndali a nechali mi prohlídnout. Nebylo levné a abych potom jela 60 kilometrů reklamovat, to bych musela být padlá na hlavu. Bylo v pořádku.
Chytráku Bobe, mám v živé paměti, jak jsem v baukrámu koupil obložky. Na stavbě jsem zjistil, že tam není montážní balíček - panty a.p. Podavač (to není překlep) to vyřešil. Nařízl obal jiných obložek, balíček mi dal a obložky zalepil a DAL ZPĚT DO REGÁLU ! Však on to někdo koupí... . Reklamace vyřešena.
tak už psali, že reklamace je vyřízená, ale ještě nevím jak. ale od výrobce, kterého jsem sama kontaktovala mi přišla odpověď, že je to výrobní vada a reklamace oprávněná. Jen teď nevím co říct, aby mi vrátili peníze a ne nové prkénko, to už jsem si zařídila jinde. Nebo aspoň poukázku na tu částku, myslíte, že je to reálné?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.