Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně platby energií.. V srpnu jsem na sebe v novém bytě přepisoval energie(plyn a elektřinu) k Čezu. Nastavil jsem si výši záloh a u elektřiny mám výši záloh do listopadu (na konci listopadu proběhne odečet), ale u plynu jsem zaplatil zálohu do října a na listopad mi žádná nová záloha nepřišla. V aplikace se píše, že není stanoven plán záloh a výúčtování, ale vychází to časově? Ke všemu jsem u ČEZu 3 měsíce a má přijít vyučtování, není to 1x ročně? Platby mám nastavené ke každému 10. dni v měsíci a už je 5., takže nemám co platit a nevím ani kdy. Nemůžu se bohužel na infolinku dovolat a ani na zprávu neodpovídají. Platím přes účet. Děkuji za pomoc, jsem celkem mimo a neznalý situace.
No a máš teda nastavený nějaký rozvrh záloh, nebo ne?
Já mám u ČEZu jen elektriku, na zálohách jsme se dohodli při uzavření smlouvy a od té doby jen po vyúčtování upravují výši záloh. A povolil jsem jim inkaso (s nějakou rezervou), takže se o platby vůbec nemusím starat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.