Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Postup reklamace na práci řemeslníka

Od: bi odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, firma mi položila kamenný koberec, nejsem spokojený s kvalitou (rovnost,mezery). Jak mám postupovat? Děkuji za odpověď. Jirka

jDo atdbrý den, firma mi položila kamenný koberec, nejsem spokojený s kvalitou práce jak mám postupovat? Děkuji za odpověď.Jiří.


 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Asi bych kontaktoval toho kdo to dělal, a sdělil mu váš problém a potom jednal podle toho jak se k tomu postaví on..

bi

Souhlasím,jenom jsem chtěl být připravený dopředu.

Proč se připravovat na něco, co ani být nemusí?

 

krtek6

0x

V prvé řadě a žádné jiné...NEPLATIT FAKTURU! ...pokud se tak již stalo, tak domáhání se reklamace bude složitější... pak vyzvat řemeslníka nebo firmu k nápravě...pokud by nestačilo telefonicky, tak písemně na mail adresu nebo doporučeným dopisem...dokud člověk drží prachy v ruce tahá za delší konec lana

asd1

Pokud je zaplaceno a řemeslník dělá mrtvýho brouka, tak znalecký posudek a vymáhání právní cestou, příp. jiná páka taková aby pro něj bylo výhodnější to udělat pořádně...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]