Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
máme doma plynový kotel značky Baxi, poměrně nový. Dnes odpoledne začal hlásit chybovou hlášku E03, což jsme podle manuálu našli jako "zásah termostatu spalin/manostatu". Je tam napsáno, že máme kontaktovat autorizovaný servis. Našeho servisního pracovníka jsme se pokusili kontaktovat, ale nebere nám telefon, což je logické, když je sobota podvečer. Vzhledem k tomu, že teploty jsou nízko, tak stále topíme, také se potřebujeme vysprochovat, tj. používáme kotel na topení a ohřev teplé vody. Nevíme však, jak moc je chybová hláška závažná, jestli se třeba něco nemůže stát, když do té doby, než se nám podaří technika kontaktovat, budeme dál kotel používat.
Jen dodám, že chybová hláška na displeji již není, zmizela poté, co jsme zapnuli teplou vodu, a také jsme pro jistotu doplnili vodu, do kotle. Protože jsme si mysleli, že blbne kvůli nedostatku vody. Vydává však i jiné zvuky, když je v chodu.
Děkuji za každou radu.
Podívejte se do vašeho návodu k obsluze nebo servisního manuálu, kde ja na stránce 16 věta, že kód 16 znamená Odvětrání z důvodů přehřátí. Ale přesto byste se možná při opakované chybě měli poradit se servisním technikem, proč by se měl přehřívat.
Pri kliknutí na podrtžený odkaz se spustí download servisního manuálu 1,2 MB.
Poznámka. nejsem plynař, pouze jsem to našel na webu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.