Nejste přihlášen/a.
Dnes pracovníci jisté firmy dělali přeložku stožáru O2 (posouvali o cca 2m) a naši přípojku k domu odstranili, dle vyjádření dělníků přípojku nyní nepoužíváme, tak ji zrušili. Souhlas ke zrušení přípojky k domu jsem nedala, na náš pozemek taktéž vstoupili bez dovolení. S odstraněním přípojky k domu nesouhlasím a ráda bych, aby ji dali zpět. Mám nějaká práva se bránit, že nám přípojku odstranily (i když ji nyní nevyužívám, ale děti si třeba za nějaký rok dají internet O2) bez mého souhlasu? Prosím Vás o informace, případně jak mám sepsat dopis, že chci přípojku zpět.
Přípojka je majetkem O2, pokud s nimi nemáte v současné době žádnou smlouvu o jejím využívání, mohou si s ní dělat, co chtějí. Tedy jí i odstranit, aniž by se Vás ptali. V případě, že budete někdy v budoucnu přípojku potřebovat, uzavřete s O2 smlouvu a oni zhotoví novou, ve vlastní režii.
V praxi se většinou nepoužívané kabely neodstarňují, jen se odpojí. Takže obnova přípojky by neměl být problém.
Přípojka není tvoje, ale O2, minimálně k první zásuvce v domě. Objednává se služba, nikoli přípojka. Pokud si objednáš službu a bude k ní nutná kabelová přípojka, tak ji O2 zase zřídí. Technika jde dopředu, jsou stále nová zařízení a materiály, takže stávající přípojka by pravděpodobně byla zastaralá.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.