Nejste přihlášen/a.
Zakoupil jsem a nainstaloval 10l ořívač vody. V době záruky začal téct. Reklamoval jsem je u pověřeného servisního technika a ten reklamaci uznal. Má přijet a namontovat nový ohřívač. Budu muset platit jeho práci?
No, pokud máte ohřívač v plné záruce, během záruky se vám porouchal, pověřený servisní technik firmy reklamaci uznal v plném rozsahu, tak jelikož ohřívač nejde opravit, měl byste dostat nový ohřívač a práci technika máte taky zdarma. Proč by se měla platit, kvůli tomu je přece ta záruka. Vždy, když jsme reklamovali spotřebič během záruční doby, tak byla oprava nebo výměna provedena zcela zdarma na náklady firmy/servisního technika...ale možná se to teď změnilo a záleží jak u koho? Naposledy jsme něco takto řešili asi před 4 lety.
Navíc, vy jste si už jednu montáž zaplatili, nová montáž je z důvodu, že ohřívač v záruce nefunguje. Nevidím důvod, proč byste měli montáž platit dvakrát, když pochybení vzniklo na straně výrobce, ne vaší.
a kdo montoval ten ohřívač vy, onen technik který provede následnou výměnu, nebo nějaký jiný instalater?
Pokud výměnu nebude provádět ten servisní technik, tak to žádný jiný instalater nebude dělat zadarmo, proč by to dělal. Servisní technik jenom přijede na místo, zjistí, jestli je bojler správně připojený, posoudí, jestli náhodou někdo nezapnul elektriku bez napuštěné vody a pak rozhodne, jestli máte nárok na reklamaci. Ten tam určitě nepojede demontovat a měnit bojler, to si už budete muset nejspíš zařídit sám.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.