Nejste přihlášen/a.
Zdravím, prosím ráda bych se informovala co se týče platby za svoz odpadu. Konkrétně jak je to v případě pokud někdo má trvalé bydliště na jedné adrese RD a není vlastníkem nemovitosti. Na této adrese nebydlí z pracovního hlediska, zda mu náleží platba když tuto hradí v jiném městě v bytě kde jsou hlášeny dvě osoby./ tento byt není majetkem uvedené osoby .Tudíž ten to poplatník odvádí částku dvojmo.
Je možnost ošetřit tento stav?
Díky
Když jsem měla odpověď krásně sepsanou, jen to vložit, tak mě nějaké tajemné síly řekly, že nejsem přihlášená a bylo to v čudu. Takže malvinko znovu: Jedná se o dvě různá města, že? Nejděte si je na portále www.mesta.obce.cz a vyhledejte si jejich OZV (obecně závazné vyhlášky) o odpadech. Bude záležet na tom jestli mají schválenou OZV jako místní poplatek a nebo platbu za odpad.Pokud by byl problém, dejte mi obě města na vnitřní poštu a já to projdu. V prvním případě se platí podle trvalého pobytu - je to částka paušálně stanovená v maximální výši 500 Kč ročně za osobu. Ve druhém případě je to platba podle objemu přistavené popelnice a četnosti odvozu. Potom by se částka rozpočítávala podle počtu bydlících osob. Podle toho, jaká OZV je v obou městech, poradíme se, jak dál postupovat a kde by to bylo event. lépe schůdné. Ale z vlastní praxe mohu říct, že ne všechna města na osvobození od poplatku slyší, ale za zkoušku to určitě stojí zato. V rámci vrchnostenského úsporného balíčku se může poplatek cobydup zdvojnásobit, stejně jako se chystá dvojnásobek daně z nemovitosti. Hezký večer!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.