Nejste přihlášen/a.
Dobrý den , já mám také jeden problém zakoupil jsem v Polském Baumaxu záchodové prkénko cca za 700,-kč.Bohužel doma jsem si změřil pouze rozměr záchodové mísy,ale už mě nenapadlo ,že bych si měl změřit i délku upevňovacích šroubů, protože vždy když jsem koupil prkénko ,tak jsem ho normálně přišrouboval.Prkénko jsme tedy přinesl domů a bohužel jsem při instalaci zjistil, že ho zespodu nepřišroubuji ,protože šrouby jsou krátké.Myslel jsem ,že když tedy zajedu zpět do obchodu ,že mi prkénko vymění za jiné, ale tady mě bohužel dva pánové na reklamaci řekli ,že v žádném případě nemám na výměnu nárok a že jsem si měl všimnout nějaké cedule ,kterou mají přilepenou na regálu s prkénkama ,že s hygienyckých důvodů záchodová prkénka nevyměnují.Vůbec si nechtěly nechat vysvětlit. že když jsem ho nemohl přidělat ,tak jsem ho těžko mohl i používat, vůbec je to nezajímalo.Šel jsem se tedy podívat do obchodu a našel jsem tam jednu cedulku s tím jejich nápisem , která byla ještě z poloviny zakrytá jiným zbožím, viz.foto.Při placení na pokladně nás taky nikdo neupozornil, že by se prkénka neměla vracet.Tak nevím jak to tedy je a na co mám nárok a na mají nárok oni.Takovýchto vytištěných cedulek , dokážu vytisknout hromadu a potom to každému tlouct do hlavy ,že se měl všimnout, ale nějaké oficiální upozornění ,třeba na účtence nikde ,děkuji za názory.
Ale když odšroubujete to staré prkénko, tak na záchodové míse - a zvlášt v místech uchycení prkénka - je zažraná hnědka a žlutka. Já bych teda nechtěl koupit zboží, které už u někoho sedělo na letité hnědce a žlutce ...
Jasně, že máme všichni nablýskané záchody. Ale zkuste se podívat i na místa, kam se hadr nedostane.
To máte pravdu ,ale když dávám nové prkénko ,tak si samozřejmě záchod nejprve vycídím ,alespoň já ano.Ale to nebyla otázka ,mě jde hlavně o to na co ze zákona a obchodních podmínek mám nárok já a na co oni ,jestli to jsou pouze jejich nějaké vymyšlené interní předpisy ,nebo jestli na to mají ze zákona nárok a jenom nezkoušejí co kdo vydrží.
prioritně se nejedná o reklamaci...
více takových jako jste vy. účtenky potom budou dlouhé dva metry. budou tam muset vypisovat vše, co někteří zákazníci nejsou schopni pochopit. navíc, pokud by to na účtence bylo, vy byste se to dozvěděl až po zaplacení. tak k čemu by vám to bylo dobré? ze zákona vám nemusí vyměnit žádné zboží. a hygienické důvody u záchodového prkénka mi přijdou celkem přijatelné...
pokud se jedná pouze o krátké upevňovací šrouby, pak si myslím, že to lze řešit...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.