Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč musím řemeslníky přemlouvat aby přišli

Od: mat* odpovědí: 18 změna:

Jak mám dostat řemeslníky na stavbu

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

A nemyslíš, že by to mělo být opačně? Tedy alespoň u seriozních řemeslníků?

 

cybermagefroll*

0x

A to se ptáš jako jejich zákazník nebo zaměstnavatel? Každopádně v obou případech je asi něco špatně. Jako zákazník si vyber jinou firmu a jako zaměstnavatel jiné zaměstnance

 


0x

buď nejdou proto, že kořalky bylo málo, nebo proto, že jí bylo moc!

Teď vážně: bylo by vhodnější obšírněji popsat problém s řemeslníky! Všichni poznáme ty problémy s nimi, ale problémů je tolik, že není možné popsat všechny varianty, jak na ně.

mat*

Jsem jejich zákazník, platím včas a pořád abych jenom přemlouval a přemlouval. Práci dělají dobrou. A to je asi ten kámen úrazu.

Zní to paradoxně, ale je to tak.

Kdo dělá dobře, tak nemá čas, protože je hodně žádán. Žádný fušery nechci, tak prostě budu zase přemlouvat, čekat, volat, žebrat atd. Jsem na tom tak jenom já nebo je nás víc?

technikjirik*

jestli oni stojí otu práci u vás pak je uvažte smlouvou a termínem. Pokud nechtějí smlouvu a vy je stále chcete, pak vám není pomoci. Prostě počkejte až budou mít čas na vás. Ale faktem je že pokud cítí u vás jistý kšeft a vidí že u vás mají dvaře vždy otevřené pak se situace nezmění.

Osobně používám tři stupně jednání. Ovšem já si uvazuju firmy smlouvou a termínem a sjednáním záloh. Mám propracovaný systém pro jednání a není problém se žádnou seriozní firmou na jakékoliv zakázce. A pokud je firma neseriozní pak ji vezmi čert. Když nechtějí u mě dělat, bude chtít někdo jiný... já si kvalitu ohlídat umím... je to o dohodě a co je psáno to je dáno...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Taky si připadám jako prosebník a ne zakazník. Z osmi řemeslníků mi na dohodnutý čas přišli dva. Ostatní buď nepřišli vůbec nebo místo na osmou ráno přišli ve tři odpoledne a ještě se dotčeně diví, když jim člověk v poledne volá, kde jsou ... A pak dojde k situci, kdy řemeslníkovi zvoní telefon a on na to reaguje : "No jo, to jen ten pán jak jsem mu slíbil, že u něj budu odpoledne." Chápu, že se může něco stát, ale proč neumějí zavolat a dohodnout změnu termínu? Samozřejmě, že podruhé už jsem hledala jiné firmy.

 


0x

Uzavřít s nimi smlouvu, která bude pro obě strany závazná a vpřípadě nedodržení podmínek z kterékoliv strany penalizovaná! A pokud to s nimi nejede, volili jste špatnou firmu, z čehož nyní vybruslit bude problém, protože do nakousnuté práce se nikomu nebude chtít... Držte se zásady, že jste zákazník a živitel oněch řemeslníků! Oni jsou tu pro vás a nikoliv vy pro ně! Socializmus už je dávno pryč!

 

matrixx*

0x

a) vybral jste špatné řemeslníky

b) málo platíte

bude to jeden z těchto důvodů

 

innkas*

0x

Berou za svou práci peníze? Tak proč se doprošovat.Najděte si jiné, spolehlivé,nebo zkuste jejich taktiku a nezaplatte hned at poznají jaké to je.

miljan*

Nejraději, kdyby řemeslníci dělali zadarmo.

papene*

Zadarmo dělat nemusí,ale trochu více snahy.My už tři neděle uháníme řemeslníka,aby sešteloval dveře,které zabudoval.A nic.

Tak kdo se v tom má vyznat.Jak ho člověk může doporučit dál?Nemůže protože by si udělal ostudu.

paapene*

Tradičně rada na nejvyšší úrovni...

papene*

A co je na tom hloupého?

Vždyt je to pravda.Za práci zaplatím tak chci aby byla kvalitní.

To je snad v pořádku,nebo ne?

 

mila65*

0x

tak to je divny,neco je spatne.bud malo penez,nebo jsi na ne mekky

 

 

honza123*

0x

co takhle jim uvařit kotel guláše a přinést basu píva. Oběd jim určitě nikdo nedá. A to se vyplatí.

 

walter

0x

Já problém ještě neměl a kdo chcete klempíře,mohu doporučit kvalitu na www.klempirstvi.wbs.cz

 

amlim*

0x

Dnes je snad o práci zájem,ne-li sjednejte si ukrajince,ti budou rádi,že si vydělají.

 

toni*

0x

Rozumím vám, při rekonstrukci domu jsem řešil obdobný problém. Firma mě byla doporučena a opravdu odváděla perfektní práci. Ale ty termíny, škoda mluvit. Měl jsem dojem, že jsem byl taková "sichrovka" když neměli do čeho píchnout. To se ohlásili den dopředu a makali jak se patří. Nejlepší byl závěr. To jsem šéfa 2-3 měsíce prosil, aly mě poslal fakturu. A firma prosperuje a rozrůstá se.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]