Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace a vrácení peněz?

Od: mona* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,

mám dotaz ohledně reklamace. Zakoupili jsme světlo do koupelny, stálo docela dost peněz. Světlo přestalo svítit tak jsme ho šli reklamovat. Na místě to ještě zkoušeli, avšak světlo stále nešlo. Řekli nám že to vypadá na špatné trafo, tak se vyřídila reklamace. Po 30 dnech se nikdo neozval, tudíž jsme tam volali po uplynutí této doby, a pý se na nás úplně zapomělo a že hned zjistí co a jak a hned se ozvou jak to vypadá. Žádné ozvání zpět se nekonalo, tak jsme tam opět zavolali, odpověď byla že prý zase zapoměli, ale že tedy už ví. Světlo opravit nešlo a už se prý ani nevyrábí. Chtěli jsme vrátit peníze, ale prý peníze nevrací a musíme si vybrat jiné. Pak nám řekli že ještě nemají dobropis. Chci se tedy zeptat, zda by mi někdo poradil, zda máme nárok na vrácení peněz a pokud ano, tak zda musíme počkat až jim dají dobropis, či už je to jejich záležitost a vyřídí si to dále mezi sebou. Děkuji moc za odpověď

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Máte 100% nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny. Už po prvních 30 dnech, co reklamaci nevyřídili jste toto mohla pořžadovat. Nyní bez otálení toto požadujte. Pokud nelze vyřešit osobně, pošlete doporučenně a požádejte je s důkazy.

Nevyřízení reklamace do 30 dnů naštěstí podléha řešení ČOI, tj. můžete o součinnost požádat je a klidně jim tímto pohrozte v obchodě.

 

asd1

3x

Nárok na vrácení peněz máte.

Využívám svého práva a odstupuji od kupní smlouvy, žádám o vrácení peněz. Když se budou cukat "tak to sepíšeme, ale budu vymáhat i náklady na vyřízení reklamace"

KS je mezi vámi a prodejcem, jejich dodavatel a nějaké dobropisy vás nezajímají, to je jejich problém...

 


1x

Také se mi to stalo. Jenomže já tam jela osobně jeden den po uplynutí zákonné lhůty a na žádné jejich vysvětlování jsem nereagovala a trvala na okamžitém vrácení peněz. Trvalo to hodinu, než se mezi sebou dohodli a chodil za mnou jeden po druhém a snažil se mi něco vysvětlovat. Byla jsem neoblomná, peníze mi vrátili. Je to Vaše PRÁVO. Ale jestli vycítí, že se necháte zmanipulovat, tak s Vámi vymetou. Vy nemáte co čekat na žádný dobropis, to je jejich věc, že na to zapoměli. Už kdyby mi tohle řekli poprvé, tak bych to určitě neakceptovala.

 

zzzlatokopka*

0x

Zajeď na prodejnu, na nic nečekej, sepiš s nimi na místě odstoupení od kupní smlouvy a požaduj vrácení peněz i nákladů spojených s reklamací, třeba cestovné.

Žádný dobropis ani jiné dokumenty tě zajímat nemusí, to je jejich problém.

 

jmhad*

0x

Pokud Vás obchodník neinformuje do 30 dnů od data přijetí reklamace, můžeteodstoupit od smlouvy a požadovat navrácení kupní ceny plus prokázané vlastní náklady - voz § 19 Zákona o ochraně spotřebitele č. 634/1992 ( jmhad@ seznam.cz)

vážně? který zákon hovoří o této povinnosti? jak to obchodník provede v praxi?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]