Nejste přihlášen/a.
Dobrý den ,
Potřebuji radu od zkušených spotřebitelů, kteří reklamovali kuchyň ve Scontu . Jak jsem se dočetla minulý rok v jiné diskuzi o reklamaci kuchyní, tak je doporučováno neplatit 100% zálohu , ale vždyt jí chtějí všude! Zálohu jsme zaplatili za 3 kuchyně v listopadu 2008 a doplatek chtěli před montáží v únoru 2009 - jinak by kuchyně nepřijeli smontovat!
Avšak hned při montáži v březnu se vyskytlo několik závažných chyb . Něco bylo nějak špatně spočítáno a tak jsem museli čekat několik měsíců na jiné lišty . Nyní v červnu přijeli a namontovali vše co dovezli , bez jakéhokoliv přemýšlení - je to katastrofa! některé vykrývací lišty přesahují o několik centimetrů nábytek , jiné vypadají jako nedokončené , někde jsou mezery atd. ... Horní skříňky nekopírují dolní a tak máme sporák oproti digestoři posunutý o cca 10 cm! Rohovou skříňku nelze úplně otevřít - pouze jen na 18 cm , což je naprosto nepoužitelná záležitost!Dnes jsme vše reklamovali , ale zpět nám přišla odpověď, že lišty opraví , ale ostatní není jejich chyba! Vyměřit si kuchyň nepřijeli - prý to není třeba / máme písemně z listopadu 2008 / - přijeli jen na první reklamaci a slíbyli, že se vše upraví k naší spokojenosti - čekali jsme 3 měsíce na dodání nových dílů z Německa, ale opět přivezli špatné! Jímá mě hrůza z toho, co budeme s takovým paskvilem dělat! trvá to už hodně dlouho ta reklaamace .
připojuji ještě foto, aby jste se pokochali co všechno se dá namontovat - a montérům se to líbylo!
Můžu se zeptat, ve kterém Scontu to bylo, Nám se totiž líbí z brněnského Sconta kuchyně Sprint, tak abychom nedopadli podobně. Jinak já mám s reklamací jednu zkušenost, reklamovala jsem plovoucí podlahy dopadlo to tak, že reklamace nebyla vyřízena, tak jsem podala stížnost na ČOI, firma dostala pokutu, ale reklamaci stejně nevyřídili. Teď už se můžu maximálně domáhat nápravy soudní cestou...
Stalo se to ve Scontu v Praze - Černém mostě . Naštěstí byla reklamace vyřešena k naší spokojenosti - tedy zatím . Vše uznali jako reklamaci i když z první schůzky to jasné vůbec nebylo . paní na reklamaci si ofotila našich 8 bodů reklamace a řekla, že uznává jen jeden a ostatní si musíme vyřídit s prodavačem, který nám kuchyň navrhnul . Museli jsme ještě poslat fotografie a pak nám přišlo, že reklamaci uznávají ve všech bodech . No ale kuchyˇm byla objednána v listopadu 2008 a poprvé montována v březnu 2009 - teď jsme červenec a kuchyň je stále ve stavu nepouživatelném! První reklamace trvala téměř tři měsíce a když přišli kuchyň domontovat , tak se přišlo na dalších 8 závad, takže dodnes není kuchyň v provozu a nemůžeme dát ani vrchní pracovní desky ...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.