Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Startování křovinořezu

Od: fik odpovědí: 7 změna:

Zdravím,mám nový křovinořez hecht 148 BTS a než pojedu něco reklamovat,chtěl bych se zeptat...jak se startuje,ten špagát se občas zasekává a nechce zajet zpátky,pomlže třeba lehce klepnout na ten plast a už zajede.není třeba nějaký jednoduchý způsob jak to opravit svépomocí?

A za druhý nejsem moc moudrý ze způsobu startování,tam je že nějaká páčka sytiče se musí uvést do polohy start,ale na motoru je jen jediná páčka,jakási klapka která uzavírá přívod ze vzduchového filtru,na polohu zavřeno to nenastartuje a na polohu otevřeno až na několik natáhnutí...pak dole je jakási plastová průsvitná nádobka ve které je benzín,ta je tam k čemu,jde zmáčknout a pak ten benzín v hadičkách proudí

Omluvte stupidní dotazy,ale křovinořez mám svůj první a ten manuál je spíš na podpal než že by se z toho dalo něco vyčíst

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Plastová nádobka je něco jako čerpadlo paliva - před startem je třeba tu nádobku zmáčknout - bývá to tam nápsáno - většinou 5 až 10x. Pak dáte sytič a škubnete starterem, po zahřátí sytič pomalu vypínám a přidávám plyn.

 

ujendys*

0x

startovací šnura se nevrací?je to nový takže bych se v tom nehrabal a šel to reklamovat i když tento problém je zpusobenej nákou kravinkou no a ta plastová pruhledná věcička je pumpa párkrát před startem zmáčknout a startovat

 

jmhad*

0x

Pochopitelně reklamovat nevracení šňůry a pak si vše nechat předvést.Podle zákona to musí prodejce na požádání zákazníka udělat. Já osobně mám jiný typ vyžínače,ale problém s nastartováním je stejný. Deset minut škubu,pak se to zasekne,tak to rozeberu,namotám šňuru,natáhnu péro,aby mi pak v prodejně řekli,že se to musí dělat úplně jinak,jen lehce krátce škubnout a ono to poběží,ale že bude lepší tenhle aparát u starování vyhodit a koupit si tam něco jednoduchého na klasické škubání a trahání. No chvíli to chodilo a už zase skáči,tahám,škubám,nadávám a jdu si koupit elektrický.

fik

Elektrický je mi bohužel k ničemu,tam se nikde nenapíchnu.startování už se snad vyřešilo samo,dneska už se to nesekalo.tu páčku sytič s polohou start a run sem zatím ještě nenašel a zcela jistě ani nenajdu,ale když se to 10x napumpuje,tak to chytá celkem dobře,tak snad už problémy nebudou

Sytič je ona páčka, která uzavírá vzduch do filtru. No uzavírá, řakněme že pouští do motoru víc nebo méně vzduchu.

doplněno 22.05.14 00:00:

Teď Vám neřeknu která poloha je která, ale splést to nejde. Studený motor bez sytiče moc nastartovat nejde a teplý se sytičem se taky nekamarádí.

fik

Když ji dám do polohy uzavřeno tak to nestartuje ani teplý ani studený.jak studený tak teplý start musím udělat na polohu otevřeno

Nacupuj balonkem, páčku dej do polohy kdy zavře vzduch. Pak dvakrát třikrát zatáhni ( klidně můžeš i vypnout vypínač ). Jde o to že tam při zavřeném vzduchu pustí membrána karburátoru kvůli většímu podtlaku víc benzínu. Pak klapku dej na půl nebo úplně otevři a zapni vypínač. Když zabereš tak by to napodruhý mělo naskočit.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]