Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace vodovodní baterie

Od: repkin* odpovědí: 2 změna:

Zdravím vás, v březnu 2013 jsem si přes internetový obchod koupil vodovodní baterii do kuchyně. Nainstaloval jsem jí v červnu a od července ji používal. Bohužel začala protékat a mimo jiné mi i nabobtnal kus pracovní desky kuchyňské linky. Kontaktoval jsem proto tedy internetový obchod (v pátek), kdy mi bylo řečeno, že mi zavolá někdo od výrobce a problém se mnou vyřeší. Bylo cca 12 hod, tak jsem myslel, že mi někdo zavolá ještě v pátek. Nikdo se neozval, v sobotu jsem proto psal znovu do internetového obchodu, kdy mi bylo řečeno, že mi výrobce zavolá v pondělí. Pondělí nic, úterý nic, tak jsem si ve 12:30 hod musel jít koupit novou kartuš, jelikož potřebuji, aby mi kuchyň fungovala jako každý normální člověk. Napsal jsem potom email přímo prodejci s tím, že chci 109,-Kč za novou kartuš, kterou jsem kupoval v místním velkoobchodě s instalaterskýma potřebama. Za pět minut mi volal někdo od výrobce, kdy mi bylo řečeno, že pán byl služebně pryč a tak mi nemohl zavolat, kdy od ředitele dostal zákaz řešit reklamace tímto způsobem, kdy mi ve vší slušnosti vysvětlil, že vlastně mohu být "zloděj", který si na jejich úkor chce opravit kuchyň. Byt mám doklad o koupi baterie, záruční líst i pokladní kupón za novou kartuš. Každý jiný normální výrobce by to uznal a omluvil se, ale ze mě ještě udělali pitomce. Tak jsem jim řekl, že jim tu vadnou kartuš mohu poslat. Následně se mi to rozleželo, že nemá smysl za 100,- poštovné, které mi v rámci reklamace nikdo neuhradí posílat vadnou kartuš zpátky, když hodnota nové byla 109,-Kč. Proto jsem jim znovu zavolal, at mi pošlou kontakt na místního zástupce, kterému jí předám. I tak nevím, jak to vyřeší případnou reklamaci. Celou baterii jim nepošlu, a i kdyby mou reklamaci uznali, tak by mi nejspíše dle vyjádření pána poslali novou kartuš, která je mi k ničemu, jelikož vlivem jejich nečinnosti jsem si musel koupit novou. Jak by jste se zachovali vy a na co mám v tomto případě nárok? Díky.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

humbucker*

0x

Ahoj. Jo hochu. Můžeš udělat jen to, že jim od plic napíšeš velmi pohoršující dopis s vypsáním velice nelichotivým vyjádřením k jejich službám. Já takovéhle věci kupuji osobně tam, kde to potom případně ,můžu nějak zase osobně řešit. Nech to být a už se podruhý takhle nespaluj. Je to podobné, jako když pošleš mob.telefon do i záruční opravny. To ti potom odpovědí, že do telefonu nateklo, a ty víš, že se to nikdy nestalo. A tak ti ho nabídnou poslat na dobírku 500 Kč za jeho prohlídku. Ty pro něj nepojedeš stovky km a tak jim ho tam radši necháš a oni ho potom prodají po opravě nějaké drobnosti a samozřejmě se ziskem. Málo kdo tam jede někomu vynadat, nebo proplesknout nebohého prodavače za pultem. Včil mudruj.

 

repkin*

No obchod byl OK, spíše mne zarazil přístup toho celkem renomovaného výrobce u nás v ČR jeden z nejznámnějších. V podstatě mi slušně do telefonu řekl, jestli je nechci obrat. Jako nevim, jestli oni pijou vodu ze záchodu? Už takhle jsem byl přes celý víkend bez vody v kuchyni a kdybych jim nenapsal, tak by se mi doted neozvali.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]