Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda máte někdo nejlépe osobní a konkrétní zkušenost - otec bydlí v obecním bytě na Praze 2, kde jsem už asi dva roky hlášena i já. Předtím jsem vlastila byt mimo Prahu a tam mi chodila složenka na platbu za odvoz odpadů přímo na moje jméno z úřadu z finančního odboru.
Byt jsem pak prodala a přehlásila jsem se trvale k otci a bydlím v pronájmu jinde. Chtěla bych se zeptat, zda někdo nevíte, jak to v Praze 2 chodí v případě obecních bytů s platbami za odpad? V momentě, kdy jsem se přehlásila, obec automaticky připočítakla moji platbu jemu? Protože otec mi tvrdí, že odpady platí automaticky v nájmu a extra se nic neřeší. A že pokud si obec navíc odpady neúčtuje, tak je to její problém. Já se však bojím, že pokud se za mě odpady nehradí, tak se na to časem přijde a budou to po mně vymáhat. Otec to řešit nechce, nechce na sebe upozorňovat.
Myslíte tedym že mu odpady navýšili automaticky, takže to za mě platí?
Na úřad volat nechci, abych mu nezpůsobila nějaké problémy, ale na druhou stranu to chci řešit, pokud to za mě neplatí.
Díky
Byla by to velká náhoda, najít zde obyvatele Prahy 2 s vaším případem. Ale naděje je. Zavolejte si na úřad, ne pod svým jménem ... halo, tady Alžběta Nováková, hodlám se přestěhovat k mamince do vašeho bytu a vyřizuji veškeré formality. Jak to bude u vás s odpady, bla bla bla a máte vymalováno.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.