Nejste přihlášen/a.
Nezná někdo nějakej fígl jak dostat ven šroubek, kterej je docela dost zarezlej?
Šrouby s poškozenou nebo ulomenou hlavou se uvolňují takto:
Potřebujete jehlu, udělanou ze zašpičatělého hranolu nebo do hranata obroušeného většího hřebíku, vrtačku, hasák a kladivo.
Do hlavy šroubu vyvrtejte díru o průměru 1-2 mm, do hloubky asi 6-8 mm. Do vyvrtané dírky kladivem zarazte jehlu, pevně ji držte, do druhé ruky vezměte hasák, jehlu hasákem pevně stiskněte a šroubkem pootočte. Měl by se uvolnit.
Torx je lepší - drát i hřebík jsou obvykle z bláta a ukroutí se jako nic. Torx je výrazně pevnější a vydrží mnohem víc.
Pomůže před povolováním jedna pevná rána na hlavu šroubu, uvolňovač je samozřejmost (WD), nahřátí nejde použít pokud jsou okolo plasty. Drážka v hlavě šroubu jde obnovit např. flexou s tenkým kotoučem (pokud není hlava utopená)
Pánové - proč se ´patlat´ s tyčovinou či hřebíkem (kdyžuž, tak zbrousit třeba trojhranný pilník) a nebo si kuwit torxy, když tato sada stojí cca 50 Kč?
ty vývitníky sou dobrý jen když není šroub moc zrezlej jinak nestojej za nic už sem jich pár přetrhl ten torx je zlatej nesklame
Je to šroubek v zadu na autě jak drží kryt osvětlení pro SPZ. A ještě k tomu jsem už docela opotřeboval drážky na hlavě toho šroubu :/
doplněno 20.02.13 17:37:*vzadu
Moc děkuji za rady, myslím, že se mi budou hodit i časem, do života ale pro tuhle situaci mi přijde asi nejlepší obnova drážek. Po ruce mám aku, tak teď jen vymyslet jakej nástavec ..
pokud to tam dostane dobrý nápad,pokud je hlava zapuštěná je problém,pak odvrtat,taky jsem to parkrát lehce nahřál pájkou,v závitu to povolí a pak jde šroub vytočit ale nesmí být uplně vyžvejkanej,pak už jedině vrták a uvrtat
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.