Nejste přihlášen/a.
zkoušel jste prověřit jeho funkčnost zvednutím černé páčky, tak aby odfoukl a pročistila se membrána? dělá se to preventivně, aby se propláchl a eventuelně se pročistil od mechanických nečistot.
doplněno 28.12.12 08:26:samozřejmě pokud jen občas kápne, tak je vše správně,od toho tam je. nesmí propouštět stále.
Výměnou pojistného ventilu problém nevyřešíte! Tlak v topném systému by se měl za normálních podmínek pohybovat v rozmezí, jehož horní hranice je ještě pod hodnotou otevíracího přetlaku pojistného ventilu. Je třeba provést kontrolu správného seřízení tlakových poměrů expanzomatu. Může být málo vzduchu ve vaku nebo vysoký tlak vzduchu za studena.
Pokud máte za studena tlak v systému měřený dole u kotle v hodnotě 1 bar, tak nesmíte mít nejvyšší radiátor výše jak 10 m od kotle. Tlak v akumulátoru (expanzomatu) Vám stačí těch 80 kPa, výrobce udává, že by neměl být nižší než 50 kPa.
pravě že ten tlak v expanzce musi byt vždy vyšší než tlak v soustavě.. jinak by to nefungovalo..
doplněno 30.12.12 18:41:btw dá se ten pojistny ventil nějak nastavit? protože ten muj je novy a funkci každopadně neplní...
jste mimo mísu! tlak v akumulátoru musí být menší.V hydraulice platí že tlak akumulátoru musí být oproti provoznímu tlaku cca 45%
doplněno 30.12.12 19:28:tady to bude podobné
no tak to možná jsem ale mám to tak a funguje to a nejsem jediný... laborovat se mi s tím nechce a i tady na foru píše jeden to druhy to.. takže jak to ma uplně spravně být si opravdu nejsem jist...
doplněno 31.12.12 10:57:autoviz.cz/... takže měl jste pravdu až na to číslo.. to abych to v letě nastavil znova... akorat teda nevím jestli poznám rozdíl.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.