Nejste přihlášen/a.
Ahoj. Odkoho levneji odebirat? od ČEZu nebo RWE? Vytapim rod.domek.Poradte..
Zde si zadejte svůj region a spotřebu a uvidíte. Obecně ale platí, že RWE je v současnosti nejdražší dodavatel.
Řekl bych, že v tomhle si nevybereš. My máme plyn od Čezu, jelikož již byl v koupeném domku (pouze na vaření ale), tak jsme to neměnili. Co jsme ale počítal, vyšel ale levněji než od RWE. Ale docela tohle skáká, ČEZ chce nabrat zákazníky na pln, RWE zase na elektřinu, tak by v rámri boje mohl mít ten ČEZ tu cenu opravdu nižší.
Rozhodně pozor na podomní prodejce.
Co odebírat plyn od EP Energy Trading. Od nich již přes rok odebírme eletřinu a jsme s nimi naprosto spokojení. Plyn ale nemáme zavedný, takže máme zkušenosti jen s elektřinou. Rozhodně ale at již se rozhodnete pro jakoukoliv firmu, sjednejte smlouvy na internetu. Podomní prodejci nikdy nemohou nabídnout tak výhodnou cenu, jako internet, protože jim firma musí zaplatit provizi, kterou Vám pochopitelně rozúčtuje do ceny.
Já už dva roky beru plyn od RWE a letos mi poprvé vrátili doplatek za plyn skoro na 5 000 korun. a když jsem byla dřív u ČeZu, doplácela jsem za plyn ještě 25 000 ,to je hrůůůůza, skoro jsem to ani nezaplatila,byla jsem na mateřský a neměla jsem si od koho půjčit, po druhé jsem pak od čezu zase doplácela za plyn a zase skoro 20 tisíc. Takže do Čezu už rozhodně nejdu.Nechci tady nikoho odrazovat. Je to můj názor.
Pozor na internetové srovnávače. Vetšinou se asi jedná o podvod, nebo minimálně o klamání zákazníka.
Chtěl jsem přejít s plynem od RWE k ČEZu. Tak jsem si našel podle srovnávače nejlevnější plyn Byl to EON. Tak jsem vyplnil internetový formulář a čekal jsem na doručení smlouvy, a ono nic. Druhý pokus byl telefonický, zavolal jsem na zákaznickou linku, v podstatě stejné kolečko, vyplnili jsme to s operátorkou, a nakonec přišel rozhodující okamžik. kdy prý budu doma, zastaví se u mě kurýr. Dohodli jsme termín, a ptal jsem se dál, jak a kam to mám potom poslat. odpověď mě doslova uzemnila. Žádné čtení smlouvy a podmínek. Kurýr přijede, já podepíšu a on si to odveze. Už tehdy jsem začal mít podezření. Odmítl jsem to, s tím, že mi to pošlou poštou, a já to poštou vrátím. Dodnes mi nic nedošlo. Proč asi? Co je v té smlouvě k podpisu, že nesmím mít čas na přečtení?
Podotýkám, že se mělo jednat o EON. Tedy jeden z největších prodejců u nás.
Tak jsem to zkusil s přechodem k ČEZu. Na internetu je nabízen špičkový tarif ČEZ Praktik. S tím jsem šel na na zákaznické centrum ČEZu. Jaké bylo moje překvapení, když mi na ČEZu řekli, že žádný takový tarif nemají. Divíte se? Já taky.
Takže pozor na internetové nabídky. Něco na tom smrdí, a já zatím nevím co. ČEZ mi zatím na moje Emailové dotazy na produkt ČEZ Praktik neodpověděl. lidi pozor nenechte se nachytat.
většinou? Člověče nevydávejte vlastní zkušenost za nějaký obecný jev. kdovíjak to s vámi vůbec bylo ...
Přecházel jsem od RWE k Eonu, nejdřív dotaz mailem, obratem zaslali návrh smlouvy k prostudování a kalkulaci úspory. Pak ještě několik upřesňujících dotazů, na které mi také obratem uspokojivě odpověděli. Smlouvu jsem podepsal, poslal poštou, vrátila se mi podepsaná zpět. Přechod zařídili ještě o 1 měsíc dřív, než by podle smlouvy měli. Takže
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.