Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Chci se zeptat jaké koupit auto na práci v lese, nejlépe 4x4 do 100tisíc korun. Jaká je vhodná značka vozidla a které vozidlo za tuto cenu by bylo vhodné. Děkuji...
Za tu cenu cenu bych koupil zetora a měl bych vystaráno. Ale jestli chcete opravdu auto tak za mnohem míň peněz seženete Ladu Nivu a to je nezmar. S tou jezdíme do lesa taky a vyjede všechno. Nebo Suzuki Samuraj. Jinak bejt majitel benzínky tak bych si koupil Aro
Zerota to raději nee na Lady sem koukala a vypadá to, že to vyjede kde jakej kopec atd..., ale co spotřeba? Dá se pak použít i na běžné nákupy atd? Tady bych raději pěti dveř a nebo alespon místo na sezení pro 4lidi. Ještě problém vozíme krovinořez někdy i dva a aby se mi to tam vešlo máme kia sportage, ale starší typ a zdá se mi docela poruchová, spoustu cest nevyjede a taky dost žere
neznicitelne auto je hilux a nebo patrol (spanel) obe verze bez turba jednoho trola jsem prodal myslivci taha za tim i 3 tuny driví z lesa projede vse a zatim za 2 roky co ho ma pouze oleje a zhavicky. A hiluxe v dobrem stavu to je tak 150 000,- a trol se necha okolo 60-80 v top stavu
doplněno 24.04.12 09:27:jinak ja mam explorera U2 ale upraveneho a ten projede vse ale take 100 000,- nestaci, jine auta jako landcruiser ten ma cenu ta akorat 75" ale ty uz nejsou ostatni vezre jsou tak teple SUV. Nissan pickup ma jine napravy nez trol a v bahne stoji okamzite . Do bahna potrebujete manualní 4x4 (natvrdo) a jakakoli elektronika = zapadnutí
doplněno 24.04.12 10:17:toho trola 2,8D ne isuzu 2,7 to je kráp sice levnej ale nicí se pomerne rychle a u te 2,8d budete mit spotrebu pri normalnim jezdeni okolo 8 litru cehokoli co pripomina naftu (topnak olej nafta atd)
Jinak na pruchodnost bylo dobre i Musso a motor dobra spotreba ale chybel výkon . A suzuku nebrat rozpadne se za chvily (reznou vsechny i nové a naji slabe plechy , mej jsem na dilne i suzuku 2005 ktere uhnila predni naprava tak ze upadla . Vy budete autem jezdit v lese bahne a polich a zkusenosti lidi co z tema uatama jezdi max po prasne ceste jsou nanic. Kouknete na offroadforum.cz nekdy jsou tam i na prodej pekna auta uz z upravama za luxusni love
to jo ale jen 75 , 80-100 jsou o nicem protoze vetsina z nich odtahala polovinu evropy na podvalu a cena dilu je silena
velmi děkuji projedu net a omrknu to. spotřeba osm by byla super.
koukala sme tenhle typ by mě asi naprosto vyhovoval, ale je to rok 91 tak nevim
kouknete jeste na offroadforum.cz do sekce prodam je dole, a tam jsou ceny o hodne nizsi , jinak rok nereste nehraje roly pokud chcete delnika toho nenajdete po roce 2000 zadneho
super díky už tam mrkám
jen mě překvapuje, že absolutně nikdo nepoužívá kia sportage...já osobně znám pouze dva lidi, ale nestěžují si nani, ale asi to nebude nic moc
kiu u nas nema nikdo ale zase po jimmim je to v recku druhe nejcastejsi auto v pujcovnach a drzi a to to ridi kazdej kdo ma ruce a nohy . Ale ja bych se radsi drzel osvedcenych aut pokud nemate servis, ja mam explorery , ted uz 4, a nemuzu si stezovat ale zase seznat udrzovaneho v dobrem stavu nejde (nemozne) takze stav osobne neresim
ford explorer je super, ale šílená cena ,suzuki jimmi je podle mě malinké , projedu toho trola a díky ty stránky co jste doporučil projíždím kdyby něco pisnu a budu ráda ,když poradíte .)
na spotřebu 8 zapomente. po silnici rychlost 80 spotřeba 10l rychlost 130 spotřeba 15. a to jsem měl nejnižší spotřebu široko daleko.
Hlas pro Lada Niva.Je to horolezec..
doplněno 23.04.12 23:22:Pokud chcete auto do lesa,tak s vyšší spotřebou přece musíte počítat...No,s tím místem je to horší..
No místo to už je horší přesně jak říkáte. Za prvý je niva 4 místná a i ten kufr je malej. Spotřeba u naší sarší verze motor 1,6 která je vychlastaná se pohybuje mezi 9-16 litry podle jízdy. 9 když jedu po silnici do vedlejší vesnice a 16 když mám za sebou vozejk a jedu z lesa. Novější verze s motorem 1,7i by nemusela bejt takovej žrout ale zkušenost nemám.. Jinak niva se vyráběla i v této verzi. sauto.cz/...
Niva je ve dvou variantách.VAZ 2121-Lada Niva 3D 4místný terenní vůz ,4válec OHC 1586ccm a trvale 4X4 ( auta5p.eu/... ). Nebo VAZ 2131-Lada NIva 5d 4-5 místný terenní vůz 4 válec PHC 1774ccm ,4X4( . auta5p.eu/...
Off Roady mají vždy větší spotřebu už jen díky své konstrukci.
Pokud nějaké ještě starší,tak bych doporučil tz (vjak ríkali sověti) vozděchod a to UAZ 469 nebo UAZ 452 ( auta5p.eu/... )Obé spotřebou kolem 15 litrů ale neskutečná průchodnost terénem!
Co je to NA PRÁCI v lese? Když to neumíš jasně a srozumitelně napsat, nedviv se vtipná´ým odpovědím. Budeš chtí přibližovat velké jmeny? To zvládněeš jen s Touaregem 5.0 TDi...Proč je Jimny malý? Píšeš ža na velké auto nemáš...Avy tio odvezeů zadeček z domova do lesa, na to stačí...má to navijáček, jelo lehké a průchodnost dobrá a na rozdíl o Lady rezne pomalu...
Když neseženeš PV3S nebo S5, tak jedině T815. Ale na rovinu. Auto do lesa, které vyjede skoro všude, má dostatečný prostor a málo žere NEEXISTUJE. Buď to všude vyjede a má dost místa, nebo to málo žere. Oboje dohromady ještě nikdo nevymyslel. Musíš si určit priority. To asi bude spíš ten les, terén a místo, takže na spotřebu moc nekoukej.
Skvělé zážitky mám se Suzuki Samurai - za 70000 se dá koupit krásný kousek. Nebo novější Suzuki Jimny - toto bych zkusil na nějakém suzuki fóru.
Špatná volba není ani Subaru Forester, ale ne oturbené verze. Pozor na dorovnávání výšky zadní nápravy - jedná se o drahou opravu cca 15000 kč (nové tlumiče) nebo přestavba na klasický podvozek - vadné auto má zadní část viditelně níž.
Z větších aut první generace Nissanu patrol GR.
to ja take kdyz jsem ho musel tahat z baziny a kamarad musel prekousnout ze mu musel prijet na pomoc ford, jinak suzuky je dobre ale narazit na dobry kus je tezke a podle me chybi vykon na svoz dreva atd
Samuraje jsem měl taky na dřevo. Jeho nesporná výhoda je, že může kličkovat mezi stromy a tim obrovsky ulehčí samotěžbu. Nevýhoda je, že je relativně lehký a tak se mi parkrát stalo, že jsem musel část dřeva složit protože Samurai hrabal. Vloni jsem jezdil s Maverickem 2.4 v krátké verzi. Je to vlastně Nissan terano II, nutnost byly kvalitní gumy BFG jinak ale spokojenost, dělník dobrý. Klasickým vozům SUV bych se obloukem vyhnul.
Jarda
měl jsem aro,samuraje, patrola, a ted mám vitaru. aro co jízda to oprava . samuraj není na silnici =skáče a plave. patrol žere a nemá na svou váhu výkon a náhradní díly kupovat jen originál za draho.pojistka taky ranec. vitara veme po silnici okolo8 l snese i jízdu terénem. dají se koupit i neoriginal nd levnější. . do té 4 dveřové se vejdou i křovináky a za krátkou jedině kárku
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.