Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Klapot motoru

Od: brumovjan* odpovědí: 10 změna:

Ahoj,mám takový problém,který nemůžou ani v servisu rozlousknout...mám auto suzuki swift,rok výroby 1998 a už delší dobu při rozjíždění slyším z motoru nebo někde odtama takové jak kdyby vrkot,jak kdyby něco se otíralo o plech..nejvíc to slyším při rozjíždění a když jedu na dvojku,u trojky už málo a čtverky a pětky nic...když mám neutrál občas to taky slyším,ale ne tak intenzivně jak u jedničky a při zpátečce není slyšet nic...v servise řekli,že tam nic nevidíja a že mám čekat až se nco projevý víc...nemáte někdo stím zkušenosti?děkuji...

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

erikch*

3x

podle popisu bych tipoval nějaký mechanický zádrhel-se zvyšujícíma se otáčkama toho něčeho co "šustí" problém ustává(to něco co rotuje mimo osu se rychlostí jakoby srovná a už nešustí)-jenže říct co je asi trošku pasé...,nicméně zkusil bych někde hodit auto na zvedák a nastartovat a "jet"-mechanik by mohl pohledem zespoda,resp.hlavně poslechem určit co...

 

hoummy*

2x

Tó samé se mi stalo u Nissanu Micra. Byl to problém s baterkou, která se nějak rychle vybíjela až nakonec musela být výměněna... zkuste na 100% dobít baterku nebo ji vyměnit.

brumovjan*

děkuji,zkusím nadtím pouvažovat...

aroff

Že by se baterka při vybíjení scvrkla? uvolnila se a pak rachotila? Nebo že by se o sebe otíraly olověné desky?

Svatá prostoto .

 

fulllempl

0x

To může klidně jít i z převodovky když to dělá rozdílně při odlišných převodových stupních

Buď dosluhuje převodovka,nebo třeba nemá olej,to by taky stálo za to zkontrolovat třeba ještě jestli není pozdě,případně to může dělat i náprava,že je třeba volné nějaké gumové uložení a jak to v něm jezdí tak to dělá bordel

Pokud to dělá motor,tak pokud se nenajde příčina a nespraví se to,tak jsou dvě možnosti,buď desetitisíce kilometrů s klapáním,nebo bohužel velká díra v bloku a část motoru vylítlá ven určí kde byl problém

Známému se to stalo na VW golf,taky to tak nenápadně klapalo,skoro to nebylo slyšet,jen občas na volnoběhu problikávalo mazání a po 500km se chtěl rozjet na křižovatce,rána jak prase,v bloku tak 15cm díra v průměru a kusy motoru s olejem se válely po silnici,a to to nemělo najeto ani 100 000...příčina-nemazalo se ojniční ložisko a ojnice se zadřela na klikovce,velký odpor způsobil že se zkroutila-to způsobovalo to klapání jak se otírala o blok-a po krátkém čase a namáhání na které nebyla stavěná prostě praskla a vylítla

erikch*

k tomu lze jen dodat,že VW moc dobře ví co dělá(ironie)-bohužel ,jak jsem nedávno zminoval info z článku SM Diesel,je v tom úmysl automobilky-aby si lidi prostě kupovali nové VW-proto se "poddimenzovávají" určité komnponenty mazání motoru(to je pak jistota,že klekne)...A bohužel to bude stále častější problém majítelů VW (odhaleno odborníkyu 2.0 TDI,jenže je to napříš motorizacemi VW)-osobně bych doporučoval všem držitelům této motorizace,a jak patrno nejen této, se co nejdříve auta zbavit prodejem(dokud je motor ještě funkční a celý...

fulllempl

Nejlepší bylo co mu řekli v autorizovaném servisu když to tam reklamoval,že prý o 150 km pro*ral výměnu oleje,to prý způsobilo tento problém

Tvl rozsekanej motor na sračky a prý to způsobilo prodloužení výměny oleje o 150 kilometrů-nevysoudil nic,v nějakých těch svých podmínkách měli že za škody způsobené při nedodržení servisních intervalů nenesou žádnou odpovědnost,co na tom že to bylo o pár kilometrů a klapat to začalo už před tím než se ten servisní interval pro*ral

Nevysoudil ani korunu,řekl že už VW ani zadarmo,jako když mu vybouchne motor při 95 000 to je síla

A taky to bylo skoro nepozantelné,to ne že by to nějak mlátilo nebo něco,to jenom při přidání plynu tak lehce ševelilo,jako by bylo zrnko písku ve válci,skoro neslyšitelné

erikch*

další paradox je onen "slavný" long life olej-je dnes již vědecky prokázáno,že olej v motoru po určitém(a podstatně kratším )nájezdu než je doporučená výměna degraduje (nejsem chemik,nevím přesně oč šlo) a motor jde do prd...lky...Další věcí,co mě fascinuje-je třeba plastová vodní pumpa(navíc není ani v serv.plánech u rozvodů-bavíme se o 2.0 TDI,nařízena její výměna)-přitom z druhovýroby je již ALU...A efekt to má podobný-bez chlazení jejda motor k.o.(v tom nejlepším případě těsnění)...Tohle je podle mně prostě natolik varující,že bych do VW nešel už ani na kšeft-představa,že by se mi "rozsypal" motor cestou na dovozovou STK...,to nee...Ale jsme češi-rádi jezdíme za 5.7 l nafty/100km-jenže oněch 5.7l je draze zaplaceno v dílech a servisu,což si bohužel dotiční uvědomí až když je pozdě...

fulllempl

Nebo jsem slyšel,že na převodovky se nedává výpustný šroub k výměně oleje,to jako třeba převodovka může jezdit 200 000 s jedním olejem? OMG to je síla,to musí vypadat pěkně ten olej,kdby se ta převodovka na konci životnosti rozebrala,jestli by tam vůbec ještě nějaký byl,nebo že na těch 2,0 TDi drží napínací kladku malý šroubeček zalitý v hliníku

Já měním olej v převodovce na rapidu po 20 000,i když výrobce předepisuje 40 000...a vždycky je znát jak převodovka po novém oleji lépe řadí,a to tam není dlouho,když to vypouštím tak je ještě docela pěkný

Nedovedu si představit jak to může najet 200 000 a více...no nemůže,po 80 000 to mrdne a hurá pro nové auto

Stejně jako olej v motoru přece nemůže vydržet nějakých 30 000,to je tak do očí bijící blbost že nevím jestli mají lidi za úplné blbce nebo nevím

Plastová vodní pumpa,no to mě po*er,OMG,ty jo co to může vydržet...potom co slyším bych asi do koncernového auta nešel

fulllempl

Jednou mi taky klepal motor na 120tce,ale to naštěstí byla jen banalita,jak se štelují ventily,tak jeden se povolil,vznikla na něm velká vůle a jak do něj naráželo zdvihátko tak to klepalo...stačilo dotáhnout a po problému,škodovečka jezdí pořád

má najeto už přes 300 000,motor původní nerepasovaný

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]