Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dovoz auta z Německa - kolik stojí?

Od: sakul odpovědí: 14 změna:

Chtěl bych se zeptat na kolik mě vyjde dovoz minimálně pokud využiji nějakou s firem jež to nabízí zda neni lepší si pro auto dojet sám, když se jedná o starší ojetinu.

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nu*

1x

a bude hůř, návrh opozice na novelu kde by bylo stáčení kvalifikováno jako TRESTNÝ ČIN smetl pravicový parlament ze stolu, protže prý stačí kvalifikovat top jao přestupek, bláboly ministertsva dipravy o vysokých putách za tento přestupek jsou směšné, jd eo mlácení prázdné slámy, protže přestupek s enedá prokázat...

Všichni víme jak to funguje:

1.) dovozce aut si posílá pro ojetá auta do zahraničí zaměstnance

2.) někdy ještě za hranicí, ale určiět před přisdtavením na STK vleze do aut "borec"s notasem a stočí u naložených ojetých německých či francouzských taxíků tachometr

3.) Na STK jeden také zaměstnanec, technik STK píše ( někdy nepíše ) do protokolů stav tachometru, který je pokaždé 113 tisíc km, v horším případě 137 tisíc, v tom nejhorším příadě 169 tisíc km

4.) na úřady chodí zaké zaměstnanec nebo člověk který vše zařizuje na zakladě plné moci

5.) Dovozce v podstatě toreticky nemusí přijít s autem do styku, a při domluvě několika stejných dovozců - hajlzlů a několikanásobném fiktivním přeprodání aut se stočeným tachometrem NIKDO NIKOMU NIC NEPROKÁŽE

6.) Pak už jen najít chudáka, kterému se k taxíku s najetým půlmilionem, ale se staven 169 tis. km jako přidané hodnota přidá nějaká legenda, a obchod je uzavřen...

7.) Je to směšné, i pokud se někdy někdo pokusí nějaký přestupek řešit, půjde do pokaždé do ztracena...Ukázkový příklad, že není politická vůle chránit obyčejné lidi před systematickým okrádáním a ojebáváním ze strany pseudopodnikatelů a překupníků s plechovými problémy

8.) No a největším problémem je že se tachometr stáčí už i v Německu, turci arabové a další překupníci ovládající trh s ojetinama už dávno pochopili, co si malý český člověk žádá...STARÉ LEVNÉ AUTO SE STAVEM TACHOMETRU KOLEM 100 TIS9C KM...Tak přoč jim to nenabídnout?

9.) Proto všem kteří s auty nekupčí neustále radím, jeďte si pro auto do Německa, ale nakupujte jen od fyzické osoby nebo b německém Autohause od Němce, auto jedině po 1. majiteli, požaduje veškeré doklady a servisné knížku, další sadu pneu atd...A že je takových aut víc než dost, stačí se podívat na www.mobile.de

10.) Ale pokud jde někomu jen o CENU, CENU, CENU, ten až si koupí v čechách taxík z Paříže...Není to tak dlouho co jsem, si prohlížel jednu Oktávku v pražském bazaru, byl k ní francouský techničák, kde bylo přímo uvedeno jako jméno posledního majitele Taxi Paris, Rue Rhone, telefon, atd...Kupoval jí jeden chlap, na první pohled důvěřivý růžolící vesničan, prodejce ho krmil legendou o firemním 4-letém autě vyměněném po skončení leasingu za jiné a prodaném do ČR...což byla v podsatě pravda...Pak jsem se toho chudáka zda se díval, co ej uvedeno ve francouzském TP, on na to že díval, já na to, zda ví, o jaké auto se jedná, on na to, že o firemní...je prý pěkné a on potzřebuje jezdit a chce ho...a koupil to...Bílá Oktávka (sněhulák) z roku 2008, TDi/77kW, na tachometru 113 tisíc km...

11.) Závěrem - každé auto má svého kupce, je sloganem dovozců - prodejců...i těch nepoctivých...a mají pravdu

moto*

Je to přesně tak jak píšete. Klidně bych se podepsal pod každé slovo. Jen bych doplnil, že když už do Německa, tak raději hodně daleko na západ. A vyhnout se nejen turkům, arabům ale hlavně emigrantům z bývalého ostbloku, na ty ani arabáči nemají, turci jsou daleko slušnější obchodníci než třeba čech. A jak jste správně psal, nejlépe od fyzické osoby se servisní knížkou a celou servisní historii. A pokud možno od staršího člověka. I u firem se dá ale nakoupit slušně, berou od svých zákazníku na protiúčet. Já jsem si vždy svá vozidla přivezl a byly převážně od firem a vždy dobře. Osobně jsem ale dávno přestal s ojetými obchodovat, protože když chci zachovat solidnost a nepodvádět, jsem absolutně nekonkurenceschopný, at jsou to již garážoví bastlíři, nebo třeba áčka. Dnes maximálně jezdím jako dopravce, když si někdo sám vybere a domluví motorku nebo auto. Případně poradím. Také jsme jeli pro auto a na místě jsem obchod rozmluvil, auto se jevilo podezřelé. Na místě jsme pak koupil místní noviny a našli lepší v inzerci. Velký přehled auto je na Mobile.de nebo Motoscout24.de, i tam ale fungují podvodníci. Dá se ale celkem slušně vydedukovat o co jde a i o ceny na trhu. Vždy je také lepší dát o pár stovek EUR více, než jít po nejlevnějších nabídkách. Dobré je také si vybrat orčitý okruh kolem nějakého místního směrového čísla a vyhledat více nabídek z jednoho regionu a potom je možnost si na místě i vybrat a nemusí se dělat dlouhé přejezdy.

 

nu*

0x

15-100 tisíc navíc, záleží zda ta starší ojetina bude nějaký benzinový scenic, nebo traktor John Deere

cooll

já jezdívám za 10 kč/km...

moto*
18.04.12 09:04

Já také.

 


0x

lepší pokud někdo má podvál a domluvíte se s ním,jinak to jde i po vlastní ose ale je to složitější musíte si vyřídit značky,povku v německu a autem mužete dojet do čech.samozřejmě smlouvy,lidi co tahají auta v tom umí chodit a samozřejmě si to nechaj zaplatit počítejte tak 20 +-

 

stirecek*

0x

cca 20-25tis, ale proč tahat dřevo do lesa, němci dnes jezdí nakupovat ojetiny k nám, protože ceny u nás jsou hodně nízko.

moto*

Jenom že to naše dříví je ztrouchivělé. V Německu je přitáčení kilometrů trestné, u nás standardní.

stirecek*

Jenže právě ta většina těch aut z bazaru u nás pochází právě z německa. Ne každý bazar prodává plečky před smrtí, mnohdy takové auto ani nevykoupí, protože by mu jen zabíralo místo. Jestli je přetáčení km v německu trestné ještě neznamená, že se tak neděje.

moto*

Pokud dostanu k auto servisní knížku, tak se to dá snadno dle času servisních kontrol a kilometrových průběhů mezi ními dohledat.

stirecek*

To sice ano, ale někdo ti tu servisní knížku musí půjčit, což pochybuju a pak můžeš vyrazit do nejbližšího servisu - značkového, vzít si pomocníka překladatele a pátrat po ujetých km. Nákup auta se tak protáhne na víc než jeden den a stejně na tom neušetříš, dvacku tě to stát bude tak jak tak.

 

sakul

Takže od firmy mě to vyjde 20+.. Já bych si pro něj dojel klidně i sám jenže mám strach z toho vyřizování na německých úřadech jestli je čekací doba stejná jako tady, abych tam nemusel jezdit na čtyřikrát. Nebo se to dá vyřídit vše v jednom dni?

blackflamesiczi*

sezente si nekoho kdo umi nemecky a obvolejte si predem mista kam chcete jet jestli vam zaridi prevozky samy a vy si tam hold pak par hodin pockate nekde u kafe

nu*

Jaká čekací doba? Já byl až v Hamburgu, a když jsem zjistil že mají na úřadu zavřeno, jel jsem až do nějaho Stormarnu, zjstila mi to na internetu holka na jedné benzince, němcio jsou slušní a ochotní, ve Stormarnu mi to odhlásili, a to tak, že když krásná pihatá blonďatá německá úřednice viděla že jsme blbý auslander, šla se mnou k platebnímu terminálu, kde jsem zaplatil za odhlášku, strká se tam jejich úřední platební karta a vhazují eura, pomohla mi vyplnit formuláře, ukázala mi kde v přízemí budovy místní vietnamec lisuje značky a prodává pojistky atd...Myslím že poslední 2 nebo 3 roky platí v německu nová legislativa a že když se odhlašuje auto k exportu nemusí se už přistavovast k fyzické kontrole, ale to záleží na úřadu...Když si to domluvíte v SRN bazaru, za poplatek Vám zaměstnec pomůže se zakoupením ausfujrkennzeichen, exportních značek, no a pokud jste úplné dřevo, v praze fungují firmy která Vám koupí žluté 5-denní značky a pojistku a dodají - předají Vám je na trase Praha . Plzeň - Brno...Jsou to značky na jméno, ne na auto, ale to nevadí, je k nim pojistka a když koupíte v bazaru odhlášeníé auto s platnou TP, kartu doplníte o technické údaje a nacvaknete je do podložek a frčíte domů...to jsou sice značky primárně určené na přepravu aut v německu, ale běžně se na nich jezdí i ven...

doplněno 18.04.12 22:06:

Vím že před pár lety měli s ČR policií občas řidiči problémy s auty na řlutýách zančkách, ale už to utichlo...v něecku je to v pohodě...

Ve větších bazarech zaměsnávají i poláky, čeko-polsko-anglicky se tam v pohodě domluvíte, když si ve velkém solidním bazaru vyberete nějaké auto, stačí aby tam někdo kdo umíé doře něšecky zaviolal, auto rezervoval, dle možnosti to ještě povrdil faxem, Vy sednete na noční rychlík, případně si na nádraží vezmete taxík a jste tam...ale lepší je vybrat si 3-4 auta tak do 100 km od sebe a objet to, tedy jet tam s někým autem...předtím si najít na netu nějaké levné hostely kde se dá pár desítek eur přespat i ze snídaní, kdyby ten výběr trval déle...

Čím dál od ČR a Polska pojedete, tím lepčí výběr...teda na sever směr Brémy a pak ještě dál na západ...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]