Nejste přihlášen/a.
Dobry den..Chci se zeptat,premyslim o audi A4 rok 03-04,passat 06 rok,superb kolem roku 05 a golf 06rok.Chci se zeptat jestli treba na tu audinu nejsou drahe soucastky.Jestlito je o trosku drazsi jak na superba?Ja superba mela,ale tentokrat bych chtela v plne vybave.Pokud se tak rozhodnu.Jinakta audina je 1,8benzin,superb 1,9,passat 2,0tdi to same i golf.Prosim o radu,chcidobry motor,dobrou jizdu a servis at neni drahy.Dekuji.Mariam.
Audi z roku 03-04 bude 3x stažená (km) ,
Passat s Golfem s 2.0 TDi - celkem dost poruchové motory
Superb z roku 05? 1.9 TDi - kolik kW? Jsou tam 4 druhy - 74,77,88,96
Servis vyjde stejně,vybíráte s celkem nejkradenějších vozů.
96 kW - výkon je plně dostačující,oproti sláším (250 N.m,)má více točáku (285N.m,),výkonovou charakteristiku vylepšuje turbo s proměnnou geometrií lopatek,
KOLEM 2000 otáček je nárust tahu impozantní ,kolem 3000 síla polevuje,takže jezdit kolem těch 2000 ot.,oproti Passatu chybí 6 rychl.stupen,spotřeba je nízká i ve vyšších rychlostech
líp než @laybor bych to neřekl, osobně bych šel do úplně jiné značky, pokud jste rozhodlá vybrat si mezi těmito, volil bych superb,
toď kvůli prostoru a pohodlí z jízdy, ale to je jen můj osobní názor.
No nic proti, ale ještě vám kolegové zapomněli napsat, kolik stojí takové tlumiče, brzdy, výfuk, bžný servis a jiné běžné věci na audinku. O turbu se bavit nemusíme, jen ty spotřebáky. Suma sumárum za to koupíte tu nákupní tašku, jak psal NU. Co se týká motorů - koncernových tédéíček z roku 05-08, toho se už napsalo hodně a píše se to pořád dokola. Pokud opravdu toužíte po škodě či passatu, kupte si nové - vyjde vás levněji a opravdu máte jistotu, že těch 4-6let vydrží pohromadě i ten nejnovější model.
jen doplním stirecka-ted v posledním čísle SM Diesel byl hezky popsán problém,který koncern VW schválně u motorů 2.0 TDi nechává(díky nadprodukci-nejen u VW),a sice slabší spojiovací hřídelku,co honí olejové čerpadlo,která praskne(protočí se)a je to-čili bez mazání motor zkolabuje-zkrátka bych malinko snížil optimistický výhled-i nové auto je v podání VW bráno jjako spotřební věc,než kterou díky vyšší ceně skutečně je,kterou je zapotřebí tak cca. za 3 roky vyměnit(jakmile se zadrbne motor)...
Oni to ve světě motorů už o těch motorech opakují víc než dva roky pořád dokola. Už jsem to tu dával loni, tak jsem to našel a překopíroval.
Tyhle motory - rok 05-08 jsou nejhorší v celé historii co mohl koncern vyprodukovat.
Němci se jich houvně zbavují dokud ještě cena drží, jak se to provalí, o ty auta nikdo nezavadí.
Nejlepší je devatenáctistovka, pokud nemá filtr. Dvoulitr=průšvih, v passatu ještě větší než v jiných modelech.
Začíná to prasklými hlavami, na dnešní dobu nevídané, špatná technologie odlévání.
Utrhlé napínací kladky rozvodů - drží ji osmimilimetrový šroub zalitý v hliníku.
Selhávání modulu vyvažovacích hřídelí, obsahuje i olejové čerpadlo.
A konečně vstřikovače, buď jsou spolehlivé soleonidy bosh nebo piezo continental.
Piezo mají vyšší tlak a rychlejší reakce, je ale otázka, kolik si toho motor veme,
když ovládání vačkou má pevné časování. Tyhle PPD continental jednotky měli původně zajistit normu euro5,
ale velmi malé otvory vedou k silnému zanášení, klesá kvalita rozprachu i samotná dávka.
Vyšší kouřivost zanáší DPF, což vyžaduje častější regenerace. Ale ty se nedaří, protože zanesené jednotky nejsou
schopny dodat dostatečnou dávku. mechanici tyhle jednotky už znají nazpamět, některé servisy je každých 30tis km
demontují a čistí ultrazvukem, ale ne vždy to pomůže. Značkové servisy berou 15 000 za kus,
diesel servis nabídne kus za 11 500kč, tedy pokud je mají, poněvadž je to velmi žádaný artikl.
Dnes po světě jezdí 2,5milionu těchto aut a patří k nejméně spolehlivým. Stoupá tlak po cenově přijatelných opravách,
ale sám continental je nepřipravuje, v současnosti už nemají žádnou perspektivu.
Závady motorů TDI Passat B6
- vadné vstřikovače Continental, zadírání, zanášení, zkratování - výměna kus za 11500kč
- ředění oleje naftou
- viklající pd jednotky v hlavě (těsnění nebo vytlučená hlava - oprava hlavy cca 20 000kč);
- tandemové čerpadlo cca 25 000kč
- dvouhmoták cca 14 000kč
- opotřebený řetízek, prasklá hřídelka pohonu vyvažovacích hřídelí a olejového čerpadla u všech verzí 2,0 následek zadření motoru
- utržená napínací kladka rozvodového řemene vinou tenkého šroubu v hliníku
- ucpaný DPF - 1,9 tdi 77kw; 2,0 tdi 103/125kw
- do 2007 prasklý blok motoru
Smutné je, že koncern s tím i nadále nic nedělá, stále doporučuje dlouhé výměnné lhůty olejů, u některých převodovek už ani není výpustný šroub, kdyby si někdo chtěl vyměnit olej i tam. Běžný motor se umí pokazit a opravit, ale u koncernových motorů když se pokazí, tak je na odpis - viz mazání nebo prdlý rozvod má pro motor katastrofické následky. VW sází na to, že zákazník si půjde koupit nový vůz.
proto auto na rok 2000-2003 nebrat, kdyz jsem jeste delal v servisu ve skodovce tak jsme qg long deaktivolaly a skoncilo to pruserem kdyz se o tom ve skodovce dozvedely
Vykašli se na ojeté(vyjeté) německé vozy! Kup si něco pořádného, co má výkon a kvalitu! V tom případě Japonce! Třeba Primeru P11 103 kW..je to pořádné auto,není drahé a jezdí..200 000 km je teprv rozvička a nebo si kup nějakou hondu accord,nebo toyotu avensis..prostě něco japonského..to ti vydrží..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.