Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ford Mondeo mk3 2,2TDCi

Od: martni123 odpovědí: 11 změna:

Mám možnost koupit Mondeo mk3 2,2TDCi za slušnej peníz,80 000 km,kombi...

Potřebuju poradit na problémy,závady,prostě na co si dát pozor...

Děkuju

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hoummy*

2x

Rezivění prahů, blatníků. Také na tlumiče!

blackflamesiczi*

na kterem mondeu jste to videl? To stalo ve slane vode 2 roky nebo co? Ja svoje auto nemeju vubec kdyby neprselo tak je to koule soli jeste ted , poskrabanej lak od pitomcu co neumi parkovat a jedina tecka od rzi je na kapote ve velikosti spendliku a to jen povrchova

hoummy*

To je zkušenost, fordům se to prostě po čase stane, stejně jako Renaultu.

 

laybor*

0x

Skus si zámek kapoty - praská tyčka mezi vložkou a mechanikou

Centrál občas stávkuje

Opotřebené vstřikovače - bliká kontrolka žhavení a ztrácí výkon při plném plynu

Rachotí dvouhmoták

Klepají tyčky stabilizátoru na přední nápravě

Těch 80 000 km je tam najeto kolikrát? Toto je nájezd za dva roky.

erikch*

pokud sám nevíš-zkusil bych pobrouzdat po fordáckých forech,trak zkus pohledta firmy s asistencí při koupi auta-za nějaké kačky auto fundovaně prošmejdí,prolustrují atd.-už jsem tu párkrát uváděl v téhle souvislosti dobrou sousedovu zkušenost s autozoom.cz/... Audinku,jezdí dodnes,ušetřili mu 15 litrů a opravy kravinek asi za 3 litry...

 

blackflamesiczi*

0x

kdyz to budes projizdet podtoc motor tak na 1200 otacek a dupni mu nemel by hulit ani cukat , pak pri jizde z kopce brzdi motorem jestli nebude skokove zrychlovat , dvouhmotu vyzkousis na 2 prudkym pridamim a ubranim plynu , jinak krome toho zadne zavady nejsou , orezle prahy jsem jeste nevidel (neni to oct 2 ) jinak tech 80 000 km me docela prekvapuje , kdo by si koupil 2,2tdci coz je nejvykonejsi nafta v mk3 aby najel pak km rocne

doplněno 05.04.12 20:02:

jinak 80 000 najedu max za 2 roky z mondeem a to jeste do toho pouzivam jina auta

 

kreha*

0x

Já mám asi 6 dní 2.0 TDCi duratorq. Vyzkoušej si ten zámek od kapoty, pak zkus zjistit, jestli s tim bývalý majitel jezdil jako prase. Jestli jo, tak ti dost možná odejde turbo. (to je cca 40 000 Kč) Taky zjisti kde tankoval. Jestli kupoval tu nejlevnější naftu, tak to snad radši ani neber.

doplněno 06.04.12 12:24:

Jo, a ten centrál taky bývá problém, u některých aut se stane, že si to začne dělat co chce.

blackflamesiczi*

repas tubra je okolo 15-20 000 zadnej extrem ale abych rekl pravdu turbo drzi a jezdim jako prase

erikch*

ještě pro doplnění-pokud by náhodou k autu byly dva klíče(každý jiný)-žádný div-už jsem nedávno 2x viděl rozsypanou spínačku-tuším Mondeo a Fusion(ono je to stejný napříč modely)

kreha*

Zkušenost přítelkyně. KDysi měla stejný motor, jako máme ted, a za opravu turba chtěli před cca 3 lety 40 000 i s prací.

erikch*

je to podobné jako se vším-třeba čerpadla stojí taky kolem 100 000,-,ale dají se sehnat i za 10 000-15 000,- ,je to klasika-kdo shání-sežene... A čím dražší věc,tím spíše se vyplatí strávit nad tím nějaký ten čas a pár desítek,stovek,kaček protelefonovat...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]