Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Únik převodového oleje

Od: xy211 odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,vlastním škodu rapid 136 v porenovačním precizním stavu,provozovaný už spíše jako veterán nebo v sezóně na výlety,občas i do zahraničí...no a problém spočívá v tom že jsem po zimním spánku kompletně umyl celý podvozek,motor,převodovku,nápravy atd...prostě příprava na sezónu a v převodovce jsem vyměnil olej,normálně podle specifikací výrobce,žádný řídký nebo ze supermarketu,kvalitní předepsaný olej a každé ráno jsou pod diferenciálem kapky oleje a diferenciáĺ z jedné strany špinavý od oleje...prosakuje to kolem pravé polosy,prolíná to po převodovce a kape to na zem,sice pomale,ale vadí mi to

Převodovka byla přetěsněná a výměna gufer asi před třemi roky v rámci kompletní rekonstrukce,od té doby nebyl problém,až teď po výměně oleje to začalo prolínat...upozorňuji,že hladina je jaká má být,kontrolováno i kontrolním šroubem na boku převodovky

Na STK kterou jsem dělal před pár dny mě to zkazilo čistý seznam,kvůli tomu jsem tam měl jedinou lehkou závadu

Díly používané na repas nebyla žádná čína,ale na vícenásobné doporučení jiných lidí,kteří tato auta vlastní

Co by jste doporučovali,vyměnit gufera v převodovce,nebo je nějaký fígl o kterém třeba nevím jak se tohoto problému zbavit

Díky moc za rady

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gumidek*

0x

Já bych je měnil znovu. Nic jiného to nedělá. Taky se starám o Škodu, ale o Favorita a co se týče gumových dílů, tak jsem měl půl roku nové čepy na řízení TRW a po zimě spuchřelé manžetky na prach (origo čepy). Tak jsem vyměnil jen ty manžetky a OK. Dal jsem tam od výrobce Rubena. Mám s nimi dobrou skušenost a drží a vím, že na dlouho, protože na řízení na táhlech mám nové harmoniky taky od rubeny a jsou už tam rok a beze změn.

doplněno 04.04.12 18:50:

V řezu jak psal dabel to těsnění:

skoda-katalog.eu/...

 


0x

pokud vím nejsou tam gufera sou tam nejtovaný -někdy šroubovaný manžety je to nasunutý na takovým osmiůhelníku kterej je přes papírový těsnění přišroubovanej k převodovce a většinou to prolíná právě pod tím těsněním skuste mírně dotáhnout šrouby pokud to nepomůže tak vyměnit a než ho tam dáte lehce ho potřete červeným auto silikonem

xy211

Já už si přesně nepamatuju jak to tam je,už je to 3 roky a navíc u repase převodovky jsem jen přihlížel...no nic tak to zase vyrvu a dám to kamarádovi at to předělá

Je to první závada od generálky,po generálce jsem s přítelkyní a kamarády projel první léto evropu křížem krážem,prakticky tahem najeto asi 18 000 kilometrů a absolutně bez jediného výpadku,vždycky přes zimu spí v teplé garáži a přes léto jezdí i hodně daleké trasy...minulé léto estonsko,tohle léto mám naplánované bulharsko a turecko,takže chci aby tam nebyla žádná závada

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]