Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,jak byste tohle opravili?ta díra je i na druhé straně ale jen u zadních kol.Potom už je to dobré,vím že se to dá opravit tmelem Bodyfine,ale jak? files.uloziste.com/...
je to na felícii 1.3
ideálně žádný tmely a nesmysly,ale pěkně nový práh a případně vyvařit nosník(to pod prahem)-protože koroze je něco jako ledovec-vidět je tak pětina,ostatní je hezky "skovaný"...Nicméně otázka je jak dlouho má ještě Felda sloužit-pokud třeba dodrandí technickou a pak ahoj,kupte si Eprosin(neskutečný sajrajtík-černá epox.pryskyřice) "olámejte" ručně co půjde a postupně "patlámo patlámo"...Ono to chytá i na zkorodovaný plech a co hlavně pár let to v poho vydrží-přičemž náklady pár set+váš čas a práce...
způsobů je několik pokud to chceč pořádně tak vyříznout a cočkem natvarovat kus novýho plechu pak zabrousit zatmelit a stříknout body ,pokud to chceš ošulit můžeš tam stříknout montážní pěnu až vytvrdne seříznout zatmelit tmelem ze skelných vláken přebrousit a stříknout bodyšucem nebo vzít umělohmotnou mřížku sklolaminátový tmel zatmelit přebrousit a bodyšuc
Dík ,asi pro mě bude levnější varianta jak to píšeš s tou pěnou,a kde se ten sklolamin.tmel dá objednat nikde jsem to nenašel a ten bodišuc,zřejmě myslíš bodifine!?protože nemám cóčko.
měli by ho mít v každym obchodě barvy laky nebo obi a baumax chtěj tmel na auta se skelným vláknem ten bodyšuc jak píšeš nebo taky body 930 eshop-barvy.cz/...
Pěnou bych to nedělal. Ta absorbuje vlhkost, a výsledkem bude, že ti pak zbytek prahu začne hnít ještě rychleji Já to teď opravoval těma nesmyslama co píše kolega nahoře (tzn skelný tmel) a natřel Body930 nebo tak nějak se to jmenuje. Rok dva to vydrží, dýl to auto stejně nebudu mít. Jestli si auto chcete nechat dýl, nechat prahy uříznout a navařit nový.
Rozhodně nový celý práh a CO. Pokud by se měnilo kolo (a většinou to je v nepříznivích podmínkách a terénu), tak hrozí propoření heveru (zvedáku) v místě skorodovaného prahu. Jednoduše proletí skrz.
doplněno 29.03.12 21:04:oprava: nepříznivých, zkorodovaného, proboření
Já to znám naštěstí jen na autech na vrakovišti :D, pod to rameno to chce ovšem kvalitnější zvedák, protože ty, co jsou v povinné výbavě se jistí tím švem na prahu a na rameni mohou sjet, pokud je někdo takto šikovný .
No mam to ted na Mondeu a to ma zadni ramena zvedak friendly Ono to jezdi jen kolem komina, tak je to jedno, je to na dojeti tak na rok.
Tohle je hrozna prace i s COckem, ja kdysi lepil S120 normalni stridavou svareckou (ta co je ted v bau za 1500 cca) s invertorem by to slo asi lip. Ono je to stejne shnile vsude, na tom co neni jsou plasty, barvy, ... proste pakarna. A pak jeste povrchova uprava. Ale IMHO je lepsi vydelat na zasadne kvalitnejsi auto jinou praci...
Já bych to bez váhání dal karosáři. Vím, že si na autě neudělám sám sváření a lakovaní, protože výsledný efekt by nebyl pro mě dostačující (asi bych to zkazil).
doplněno 29.03.12 22:31:Ale záleží, jak dlouho má ještě jezdit...
Pokud 2 roky, tak bych do toho šel a sháněl karosářské díly v kataforéze.
Já dělal jen zadní lem a ve finále byl ponechán v plniči bez finálního laku za 3000,-Kč. Na netu bych si ve svém okolí našel dva karosáře a telefonicky si porovnal jejich ceny.
doplněno 29.03.12 23:07:Tedy CO přivařen nový lem v kataforetické úpravě od výrobce a karosář na přání ještě stříknul plnič. Finální lak chci nechat, až toho bude více.
2 000,- bez barvy, ale nejakou bych tam dal staci obycejnej akrylat plnic venku bych nenechaval ma pory kvuly barve a nasaje akorat vodu a bordel takze prestrikat to nepujde (rozumne) a plech to neochrani , ja tohle i z barvou na jednu stranu delam za 3000,-
1000,- praha a vystuha (ta je nacat vzdy)
1000,- 3 hodiny prace
1000,- barva a vse kolem
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.