Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak to opravit?

Od: jura32* odpovědí: 19 změna:

Dobrý den,jak byste tohle opravili?ta díra je i na druhé straně ale jen u zadních kol.Potom už je to dobré,vím že se to dá opravit tmelem Bodyfine,ale jak? files.uloziste.com/...

files.uloziste.com/...

je to na felícii 1.3

 

 

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

erikch*

0x

ideálně žádný tmely a nesmysly,ale pěkně nový práh a případně vyvařit nosník(to pod prahem)-protože koroze je něco jako ledovec-vidět je tak pětina,ostatní je hezky "skovaný"...Nicméně otázka je jak dlouho má ještě Felda sloužit-pokud třeba dodrandí technickou a pak ahoj,kupte si Eprosin(neskutečný sajrajtík-černá epox.pryskyřice) "olámejte" ručně co půjde a postupně "patlámo patlámo"...Ono to chytá i na zkorodovaný plech a co hlavně pár let to v poho vydrží-přičemž náklady pár set+váš čas a práce...

 


0x

způsobů je několik pokud to chceč pořádně tak vyříznout a cočkem natvarovat kus novýho plechu pak zabrousit zatmelit a stříknout body ,pokud to chceš ošulit můžeš tam stříknout montážní pěnu až vytvrdne seříznout zatmelit tmelem ze skelných vláken přebrousit a stříknout bodyšucem nebo vzít umělohmotnou mřížku sklolaminátový tmel zatmelit přebrousit a bodyšuc

jura32*

Dík ,asi pro mě bude levnější varianta jak to píšeš s tou pěnou,a kde se ten sklolamin.tmel dá objednat nikde jsem to nenašel a ten bodišuc,zřejmě myslíš bodifine!?protože nemám cóčko.

měli by ho mít v každym obchodě barvy laky nebo obi a baumax chtěj tmel na auta se skelným vláknem ten bodyšuc jak píšeš nebo taky body 930 eshop-barvy.cz/...

nejlevnejsiautolaky.cz/...

zz*

Pěnou bych to nedělal. Ta absorbuje vlhkost, a výsledkem bude, že ti pak zbytek prahu začne hnít ještě rychleji Já to teď opravoval těma nesmyslama co píše kolega nahoře (tzn skelný tmel) a natřel Body930 nebo tak nějak se to jmenuje. Rok dva to vydrží, dýl to auto stejně nebudu mít. Jestli si auto chcete nechat dýl, nechat prahy uříznout a navařit nový.

 

jarda3*

0x

Ja tam narvu nejakou vyztuhu - treba upraveny plechovy profil pro sadrokarton, ten tam poradne zasprajcuju a natmelim do puvodniho tvaru beznym tmelem. Vydrzi to tak 1-2 roky a pak se to da znova upravit... Prace na par hodin s prestavkama na tvrdnuti.

 

blackflamesiczi*

0x

nechte to jeste rok a pak udelejte novej prah , veskere hloupe opravy jsou vyhazovani penez , budete to delat vickrat a za ty penize by jste mel prah novej, i kdyz usetrena 100,- bez ohledu na naklady je usetrena 100,- (sorry ale ta hlaska se me líbí)

 

parezkiller*

0x

flexa,kus plechu a svářečka.

 

gumidek*

0x

Rozhodně nový celý práh a CO. Pokud by se měnilo kolo (a většinou to je v nepříznivích podmínkách a terénu), tak hrozí propoření heveru (zvedáku) v místě skorodovaného prahu. Jednoduše proletí skrz.

doplněno 29.03.12 21:04:

oprava: nepříznivých, zkorodovaného, proboření

jarda3*

To znam, reseni je dat zvedak pod rameno

gumidek*

Já to znám naštěstí jen na autech na vrakovišti :D, pod to rameno to chce ovšem kvalitnější zvedák, protože ty, co jsou v povinné výbavě se jistí tím švem na prahu a na rameni mohou sjet, pokud je někdo takto šikovný .

jarda3*

No mam to ted na Mondeu a to ma zadni ramena zvedak friendly Ono to jezdi jen kolem komina, tak je to jedno, je to na dojeti tak na rok.

gumidek*
29.03.12 21:19

:D

jura32*

A jiný řešení není? já totiž nemám cóčko

jarda3*

Tohle je hrozna prace i s COckem, ja kdysi lepil S120 normalni stridavou svareckou (ta co je ted v bau za 1500 cca) s invertorem by to slo asi lip. Ono je to stejne shnile vsude, na tom co neni jsou plasty, barvy, ... proste pakarna. A pak jeste povrchova uprava. Ale IMHO je lepsi vydelat na zasadne kvalitnejsi auto jinou praci...

 

gumidek*

Já bych to bez váhání dal karosáři. Vím, že si na autě neudělám sám sváření a lakovaní, protože výsledný efekt by nebyl pro mě dostačující (asi bych to zkazil).

doplněno 29.03.12 22:31:

Ale záleží, jak dlouho má ještě jezdit...

Pokud 2 roky, tak bych do toho šel a sháněl karosářské díly v kataforéze.

jura32*

a kolik si za to může vzít ten karosář? at vím.

gumidek*

Já dělal jen zadní lem a ve finále byl ponechán v plniči bez finálního laku za 3000,-Kč. Na netu bych si ve svém okolí našel dva karosáře a telefonicky si porovnal jejich ceny.

doplněno 29.03.12 23:07:

Tedy CO přivařen nový lem v kataforetické úpravě od výrobce a karosář na přání ještě stříknul plnič. Finální lak chci nechat, až toho bude více.

blackflamesiczi*

2 000,- bez barvy, ale nejakou bych tam dal staci obycejnej akrylat plnic venku bych nenechaval ma pory kvuly barve a nasaje akorat vodu a bordel takze prestrikat to nepujde (rozumne) a plech to neochrani , ja tohle i z barvou na jednu stranu delam za 3000,-

1000,- praha a vystuha (ta je nacat vzdy)

1000,- 3 hodiny prace

1000,- barva a vse kolem

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]