Zdravím ve spolek, na začátku zimy jsem si u mého P207 SW všiml po delší přestávce (14 dní stání), hluku vycházejícího při dobrzďování v nízké rychlosti. Jakoby byly hrubé brzdové kotouče. Myslím, že jsem to cítil i přes pedál. Říkal jsem si že za to můžou orezlé kotouče a po pár brzdění to bude ok, ale moc nebylo. Jednou na začátku roku při výjezdu to byl takový hluk, že jsem již zajel do servisu. Tam brzdy rozebrali, vyčistili (prý normální znečištění) a žádnou závadu nezjistili. Po vyjetí ze servisu nebylo nic cítit, brzdy brzdily hladce. Po nějaké době se to opět zhoršilo, a do dnešní doby jezdím tak, že se občas lidi ohlédnou na chodníku co to je za hluk. Štve mě to a chystám se opět do servisu. Teď jsem měnil gumy, a koukal jsem na kotouče. Nevím jaké je normální opotřebení (5t km), ale kotouč není po povrchu úplně hladký, ale má v sobě po celé šíři styčné plochy hmatem citelné drážky a prohlubně v kružnici. Není to hladká plocha. Styčná plocha může být tak 0,5mm opotřebená. A brzdové destičky na ni v klidu přiléhají, je to normální? Kotoučem šlo rukou otáčet, ale také bylo slyšet, jak se destičky o kotouč otírají. Nemá být mezi nimi nějaká malá vůle? Díky za poznatky
Jsou opět zanesené,když se parkuje ve vlhku a málo se jezdí tak rezaví.Při jízdě se odřou,rez se zadře i do destiček a z toho je ten bugr.CHce to si zvyknout,protože měnit neustále kotouče a destičky jde do peněz.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.