Nejste přihlášen/a.
Mám zapujčený VZV a povedlo se mě ohnout (částečně narovnat) jednu lyžinu (asi o 3 cm ) . Dejrte radu jak ji srovnat? Děkuji
jenom to neohřívejte!
vyndáte vidli, otočíte jí zhuru nohama (obě samozřejmě) Na tu poškozenou vidli pěkně ze spodu přivážete řetízkem trámek 10x10cm ale dlouhý asi tak 3metry.
Pak jako pákou ohnete ZA STUDENA vidli zpět. Pokud nemáte sílu (váhu), použijete delší trámek..
OK?
doplněno 24.03.12 18:25:vidíte kolegové radí něchat to jinému, já vím, jak je to jednoduché, páč jsem to dělal mnohokrát. Nevím co by se při tom mohlo poškodit jiného,
Díky vypadá to zajimavě ale je to LINDE mám dojem že to asi nepujde je tam uni zámek abych ho nepoškodil
skrap, takto se rovnají vidle mnoho let. Že by byl vozík, ze kterého nejdou sundat vidle? Neznám! Jsem mladý a proto neznám všechno...
skrpe, opět nevěřím, musí to jít. (třeba jen na horní "zub" foto!
doplněno 24.03.12 19:10:čaem zjistíte, jak je páka citlivá, když potřebujete ještě 3mm, aby byly vidle stejné...
V pondělí písnu jak to vypadá a hlavně jak moc jsem zase cos pozohýbal ju Zítra jsem mimo firmu Ale fakty díky myslel jsem na cosi podobné přez páku jí vrátit do puvodního stavu ale jiným zpusobem
skrape, já Vás pochopil ale vy mně ne. Klidně ohnete vidle i o 5 cm, ale až bude potřeba doladit ty tři milimetry, tak poznáte jak se to lehce dělá dlouhou pákou...
To, co píše Milan, je opravdu používaná metoda. Jen doplním, že vidli je třeba při této operaci umístit na závěsné desce přímo u bodu, kde je závěsná deska přivařena k pojezdu. Jde o to, aby jste při rovnání vidle ještě nezohýbal závěsnou desku, starší vozíky na to byly vcelku náchylné.
Z mé zkušenosti DESTA byla nezničitelný stroj vše značně předimenzované to dnešni aby se člověk bál používaat
No, tak třeba terénní Desta DVHM 3222TM byla sice robusní, ale právě to ohnutí závěsné desky byl častý problém. Zimní starty byly taky slušná loterie. Z mé zkušenosti naprosto nezničitelný stroj byl slovenský ZTS ND9
dělali ho ve fabrice na tanky a bylo to na něm znát - byl to v podstatě Zetor, měl poháněné všechny kola a jako velké plus jsem vnímal i to, že měl klasické řazení, ne hydroměnič - ten u Desty taky zlobívá, s klasickou spojkou je jednak větší cit a taky nižší spotřeba. Ale to už odbočujeme od tématu...
Napsal bych ,,nahřát autogenem a vykovat" ale tím by se asi narušila pevnost.
doplněno 24.03.12 16:29:Nahřát, narovnat a vykovat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.