Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vw TD hulí a netáhne

Od: patricius* odpovědí: 7 změna:

Zdravim všechny borce.

Moje prokletý auto se tu řešilo již několikrát.Momentálně hulí a netáhne.Startování pouze pod plynem a na sytič.Ten musí zůstat vytažený ,jinak motor zdechne.Běží to jako na 3 válce(nepravidelně).Po zvýšení otáček to tak nehulí,spíš na volnoběh.(Bílej kouř)

Vstřiky ok (vyzkoušeny jiné),čerpadlo dává,předvstřik ok,turbo tlačí asi dobře(nemám jak změřit)

Díky za rady...

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

e250td*

1x

Jestli ses v tom vrtal,tak jsi mohl špatně nastavit čerpadlo,vačku,etc. Bývá to jedna z příčin!

kdokoliv*

Jsem přesvědčen o tom, že je špatně nastaven předvstřik - může to být přeskočeným rozvodovým řemenem na čerpadle a dost možná i jinde. Hledal bych závadu určitě v této oblasti. Zde souhlasím s příspěvkem od " e250td ".

doplněno 15.03.12 10:11:
Když jste si tak jistý, že máte vše v pořádku tak jsou další odpovědi úplně zbytečné! Nejdříve píšete, že / Startování pouze pod plynem a na sytič.Ten musí zůstat vytažený ,jinak motor zdechne./ a hned pod tímto příspěvkem píšete, že to chytá na otočení, jako by to bylo úplně "vcajku" = to nedává smysl! Popsaná závada nemůže mít jiné řešení - než špatné nastavení! Ale když je tato možnost vyloučena tím, že jste si to sám ověřil a že zde chyba není = tak to vyhoďte, protože Vám už není pomoci! Trvám na špatném nastavení!
patricius*

Mám vše nastavené tak jak má být.Motor chytne na otočení.Na toto jsem se zaměřil jako první.Takže tuto variantu můžu vyloučit.

Kdyby to byl předvstřik ,tak to špatně chytá.Pohnutí čerpadlem za běhu motoru se nic nemění.

patricius*

Když na tom tak trváte,tak mi napište odkud jste a já Vám to přivezu.Budete dobrej když to dokážete seštelovat.

 

blackflamesiczi*

0x

u jednoho valce tesneni nebo hlava , zkusit tlaky válců

patricius*

Těsnění mám nové,najeto asi 100km.Vše to bylo ok.Jen jsem sundal tu vačku,když jsme řešily seklý motor a měl jsem tam tu rukavici mezi staterem a setrvákem.

Předtím bylo vše v poho.

 

jarda3*

0x

Bily kour znamena nespalenou naftu a nejpravdepodobnejsi duvod, proc ve valci nechyti, bude mala komprese... To bych promeril jako prvni (nebo rucne protocit klikovku, je dobre citit podle odporu, jak na tom valce jsou aspon ve srovnani). Muze byt netesny treba ventil.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]