Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zajímavé rány za rozjezdu,brždění,točení

Od: lukis odpovědí: 6 změna:

zdravím,mám opela calibru a poslední dobou si všímam toho že mi to dela zajímavy rany když se trochu rychleji rozjedu bez hrabacek a to same když brzdím ale bez smyku,kdyz zatacim tak také ale neni to pravidelne pokazdy pri techto cinostech,ty rany jdou nekde od predku v okoli napravy jako kdyz do napravy bouchnu kladivem a vyzkousel sem si ze nejvic to asi je cejtit na strane ridice,kola mam dotaženy fest,vymenil sem u ridice homokinetickej kloub u kola jelikoz sem si vsiml ze ma deravou manzetu,asi pred trictvrte rokem sem daval cepy ramen nove,silentbloky ramen nove,cepy rizení nove,akorad sem si vsiml ze ten u spolujezdce ma malinkou vuli tak ho dam novej ale tim si nemyslim ze to je,no a jeste nové desticky na celem aute a porad nic,porad stejne rany,jen jeste dam novej homokinetak ke spolujezdcoj a pak uz nevim,neporadite mi nekdo?mohou to delat tlumice? nebo co jineho to muze byt? prosim o chytrou radu nebo i tipy na co se mam jeste podivat jelikoz chci jezdit na vylety a s timhle stavem auta nemam chut jet nekam daleko,jeste me napadlo silentbloky motoru ale to je asi nesmysl ze protoze to je citit opravdu jak kdyby nekdo lezel pod autem a pri tech cinostech dycky klepl do napravy... DIKY MOC ZA VSECHNY RADY,JA UZ NEVIM CO S TIM...

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

1jara*

0x

Zdravím, zdřejmně je v háji uložení kol, nebo pouzdra stabilizátoru.

lukis
Ulozeni kol-tim myslis co?na stabilizatoru sem menil ty silent bloky kterejma je uchycenej na ramenech,obe strany,ted sedim v aute a neco sem predchvili najezdil a sou to fakt rany ale ne obcas ale pokazdy i pri tom zataceni,ale kdyz se rozjedu tak aby to bouchlo a pak jemne zastavim aby to nebouchlo tak pri dalsim prudsim rozjezdu to nebouchne
erikch*

pokud se mění pryžové "těsnění" stabilizátoru-často je problém ve správném následném dotažení úchytů...Ono na zvedáku dobrý(jakože dotažený na krev),ale v reálu je to pak málo-chce to trochu projed a přetáhnout-ideálně už zatížené,čili na stojícím autě na zemi...Když to nezabere-tak nahoru-prošmejdit-někde v něčem bude vůle-zatočením(ale i propružením při rozjezdu,brždění) se ta vůle projeví jakoby ránami...

lukis
Zkusim to vyzkouset ale nevim co mysliš tim ulozením kol? mužes vysvětlit? dik
erikch*

uložením kol asi bylo míněno veškeré uchycení jednotlivých pohyblivých komponentů(stabilizátor,ramena,čepy,pouzdra atd.)-prostě někde je v něčem vůle větší než má být-proto se ozývají ony rány...hupsni na zvedák a zkontruluj(nech zkontrolovat) vůle a uchycení-a to i dotažení poloos-ona třeba i poloosa mohla "vycvaknout" z kamenů v domečku(diferák)-prostě opravdu vše s čím se hýbalo(byt nechtěně) při výměně ramen atd.(nevím co přesně všechno si měnil,povoloval atd.) Každopádně s tím moc nejezdi-to něco co dělá ty rány je namáháno víc než na co je to dimenzováno-abys zas nemusel měnit něco za x peněz(zbytečně)...

thoms

Diferenciál bude mirně poškozenej ... zachvilu zustaneš nekdě stát

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]