Nejste přihlášen/a.
Prosím o jakoukoli radu co by mohlo být špatně...Rozsvítila se mi kontrolka elektroniky motoru + auto špatně startuje při teplých startech.V servise postupovali dle diagnostiky - vyměnili svíčky,lambda sondu - kontrolka se mi po dvou dnech rozsvítila znovu. Tak s tím, že na 99% je to škrtící klapka vyměnili za novou, ale kontrolka mi opět po dvou dnech svítí znovu a teplé starty stále špatné!Už jsem do toho teď dal přes 12 000,- a výsledek žádný. Diagnostika podle servisáka už píše samé blbosti.Tak co radíte - změnu servisu nebo co by to mohlo být?Díky za rady!
diagnostika v rukou cloveka co si mysli ze jen zmackne tlacitko cist chyby je o nicem, lambda treba u fabii je v haji jina nez pise diagnostika, a dily se meni po nacteni zivejch dat a ne chybovych hlasek. Ale vetsina diagnostiky v autorizovanych servisech se dela na miste a pka se postupne vse meni
doplněno 25.02.12 17:07:a nekeca trochu cidlo teploty?
Zdravím, proč měnil klapku, v některých případech ji stačí vyčistit, i nová klapka se musí nastavit. Teplotní čidlo může udávat chybné údaje. Nejdříve bych vyměnil ale mechanika.
doplněno 25.02.12 17:31:Tu klapku mechanik seřizoval nebo ji tam jen namontoval? Překontrolujte těsnost klapky, zda nenasává falešný vzduch kolem těsnění.
doplněno 25.02.12 17:43:Servisáci by to opravdu mohli vědět.
Taky už jsem o tom četl, můj opravář mi tvrdí, že poslední věc co chce ještě vyměnit je čidlo otáček a že pak už tam nemá co být...jenže to tvrdil už když měnil škrtící klapu...
Z jakého důvodu si necháváte draze měnit díly, které jsou evidentně bezvadné? Že by sponzorování "servisu"? Jak máte sepsán zakázkový list na opravu?
Asi z toho, že tomu nerozumím a proto dávám auto do servisu s vědomím, že tam by tomu rozumět měli...žádný zakázkový list nemám...
Že nerozumíte opravám vozidel je vcelku běžné, ale to, že svěříte "autoservisu" svůj majetek v ne zrovna malé hodnotě (aspoň doufám) aniž byste měl v ruce nějaký doklad o převzetí a o tom, co požadujete je velice mírně řečeno naivita (česky hloupost), se kterou právě podobní rádoby podnikatelé v opravárenství počítají a snaží se ji plně využít ku svému prospěchu, jak jste měl možnost přesvědčit se na vlastní kůži.
Správný postup by měl vypadat zhruba následovně: Vyskytne se závada nebo problém na autě se kterým si sám nevíte rady - vyhledáte někoho, kdo je schopen problémy kvalifikovaně odstranit (není to každý,kdo má v názvu "servis" nebo "opravna" ). Tam by měli posoudit, zda jsou dostatečně vybaveni technikou a hlavně znalostmi na odstranění závad a poté by měli závadu předběžně diagnostikovat a navrhnout klientovi způsob řešení a výši ceny za opravu. Pokud s tím budou obě strany souhlasit, tak je nutno sepsat "zakázkový list", ve kterém je uvedeno vše potřebné - údaje o poskytovateli služeb, údaj o klientovi, o vozidle a hlavně o tom, co si klient přeje, či požaduje! V tomto bodě je nejčastěji chybováno právě v neprospěch klienta, protože ten si z neznalosti problematiky nechá namluvit cokoli, např. že svícení kontrolky je způsobeno opotřebovaným motorem a proto je potřeba motor vyměnit nebo provést GO. Do zakázkového listu pak zapíší, že klient požaduje výměnu motoru a tím mají vystaráno. To, že kontrolka svítí dál i po opravě se vysvětlí tím, že to tedy motor nebyl, tak bude ještě třeba vyměnit zadní nápravu a celý kolotoč se opakuje podobně jako ve Vašem případě, jen s tím rozdílem, že vy na to celé ani žádný papír nemáte. Klient (nejen neznalý problematiky opravárenství) by měl v každém případě požadovat zapsání zhruba tohoto znění "svítí kontrolka ta a ta - odstranit závadu" nic víc! Navíc Vám nemůže být později podstatně navýšena původně stanovená cena za opravu bez Vašeho dodatečného souhlasu a v ruce máte doklad nejen k reklamaci.
Děkuji, dám si už pozor a zkusím jiný servis...Já jsem se na papíry i ptal,ale bylo mi řečeno, že stejně na součástky mi nikdo 2 roky záruku nedá .
to sice ano, ale spousta lidi neví ani která bije. Ja takto zacinal z eshopy a dnes jeden je pred krachem, ne z nedostatku navstevniku ani málo produktu ale pouze z toho duvodu ze IT něco odflákly a ja mam nepouzitelny shop. A k cemu mě jsou smlouvy? Abych je dal k soudu a uvidime za par let? Už jsem do něj abych ho udrzel narval prachy na barak a IT stále nereaguji a bohuzel maji dulezite pristupy.
Ale proc to pisu, ona chyba neni v hlouposti ceskych lidi ale v tom , ze pokud nekomu neco zadám k oprave tvorbe atd . Proc bych to mel po nekom kontrolovat a hlidat to za co je on placen. Copak jsme v materskej skolce abych ja jako klient/ zakaznik stal nad mnou placenim pracovnikem a pak to jeste resil na diskuzi co to muze bejt. To je hlavne o tom ze v cr aby jste nasel spolehlivej servis/sluzbu atd to aby jste nemel lupu ale elektronový mikroskop. Ja si nedovedu predstavit ze bych nekomu neco udelal napul nebo odflakl. Ale takovy je jak máku a ubyvaji. Me takto skoncil elekrikar kam jsem vezl auta kdyz uz jsem nevedel a system pokus omyl neni muj styl, jemu dosla trpelivost kvuly lidem co fnukaly ze je to drahe (300,- za hodinu a kdyz to neopravil tak nic nechtel) a radsi zaplati jinemu co jim nakeca blbosti vymeni pulku auta ale za praci si vezme 150,- ale na dilech ma dalsich x tisic.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.