Nejste přihlášen/a.
Dnes jsem jel do školy a slyšel jsem nějaké klepání z levé strany vepředu,ale nepřišel jsem na to co to dělá.Po chvíli se zasekl tachometr na 90 km/h,ale klepání nepřestalo...je možné že to s tím souvisí nebo tam klepe něco jiného? a jak náhon tachometru opravím? je to Daewoo nexia 1.5 1996...když víc otočím volantem tak ta rychlost co zůstala na tachometru trochu klesne (asi na 70km/h) ale jak se rozjedu na cca 50km/h tak to jde zase na 90km/h
Proč máte představu že to opravíte sám?Ponožky si děláte taky?Jděte do servisu,nebo se naučte jezdit bez něj.
Klidně bych jezdil bez něj,ale brzy půjdu na technickou tak chci aby bylo vše vpořádku...teď jsem měl vyzažené lanko od náhonu,tak jsem to promazal a zatím ukazuje rychlost správně,uvidím jak dlouho to vydrží,ale vypadá to že bude ohudlanej ten čtyřhran na tom lanku...do servisu pojedu až v nejnutnějším případě...co zvládnu to si zpravím doma,přece jen je to levnější
Mě to zase ukazuje rychlost správně, nezasekává se, ale jak mrzne, čili klesne teplota pod nulu tak do zahřátí mi ve stejným místě pořád lupe a s rychlostí se to zrychluje..Fakt nechápu čím to je, protože to opravdu dělá jen když mrzne :D
vesměs jsou převodní ozub.kolečka náhonu plastová-takže dříve či později se prostě "ohlodají" a výsledkem je přesně tohle-ukazuje to na budíku nesmysly...Jinak to lupání v mrazu-tipoval bych horní uložení tlumiče-jakmile se tam dostane voda(ložisko,klec ložiska,dosedací plocha apod.),která pak zmrzne(a zvýší svůj objem),tak je to předzvěstí toho,co stejně bude zanedlouho následovat-a sice že bude nutné uchycení vyměnit(dělají se rovnou obě strany)...
Horní uložení? Neříkám že ho mám v pořádku, ale když to jde přímo pod palubovkou? Kdyby to šlo od toho tlumiče tak to poznám, ten mi sem tam klepne a vím jakej je to zvuk..Tohle je vážně jako když se něco otáčí a klape do nečeho...
pochopil jsem potíže s klepáním jakože zleva zepředu,proto reakce s uložením...ale jestli je to přímo z pod palubovky-nezbývá než zasunout sedačku co nejdál,zakleknout a odšroubovat kryty pod volantem apod a najít zádrhel-může to být uvolněné uchycení plastů,kabeláže až třeba kloub tyče řízení...,možností je hafo...
Tento problém se vyskytl i u mě (Nexia 96, 3 dv.). Při ryhlosti kolem 60 km/h nastalo intenzivní nepříjemné vrčení, přičemž tachometr vyskočil na nesmyslných 90 km/h a tam se pohupoval. Po zastavení a opětovném rozjetí do 60 km/h v pořádku, nad 60km/h výskyt problému. Výměna náhonu za nový nepomohla, mechanikem problém odhadnut přímo v tachometru - ručička je unášena otáčkami náhonu, v místě, kde náhon proklouzává a ručka tak adekvátně drží svojí polohu, se mohla dostat nečistota... Převod v motoru na náhon je sice přes plastové ozubení, ale kluk byl intenzivní, v kabině, nešel zepředu z motoru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.