Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
Auto Opel Zafira 2.0 DTI
chtěl jsem si do auta nainstalovat tempomat a tak jsem podle návodu na internetu zkontroloval jestli je v autě vše připraveno (kabely) a poté jsem si objednal tento tempomat aukro.cz/...
vyndal jsem starou páčku a místo ní jsem dal tu novou s tempomatem, který má navíc vyvedený 4 pinový káblík, ten jsem zapojil do už připraveného kabelu v autě. Začal jsem zadělávat plasty kolem volantu a najednou se mi zdálo že sem viděl trochu dýmu, tak sem páčku radši vytáh a zkontroloval jestli není něco spálenýho.
Všechno vypadalo v pohodě tak sem si myslel že se mi něco zdálo a zapojil jsem to znova, projistotu jsem plasty kolem volantu nepřidělával abych to moh kdyžtak rychle vytáhnout.
Nastartoval jsem a jel to vyzkoušet věechno v pohodě asi 20 minut jsem s tím jezdil, všechno fungovalo jak má a pak jsem zamířil domu s tím, že zadělám plasty a hotovo. Jenže když jsem vypnul motor tak z páčky z místa kde kde se zapojuje ta páčka se začalo kouřit. Páčku jsem rychle vyndal. Vizuálně nic spálenýho nebylo ale kontakty byli žhaví.
A teď nevim kde je problém, páčka podle všeho je dělaná na moje auto, i podle fotek je stejná s těma z návodů, a že jsem jich přečet dost.
Když jsem tam vrátil starou páčku tak vše bylo ok. jediný co mě napadá je že ta s tempomatem má o 4 piny míň, než ta co tam mam puvodně bez tempomatu, ale to samí maj v těch návodech
Nemáte s tím někdo zkušenost nebo nenapadá někoho kde může být problém?
nechci "plašit",ale tohle není prča-v okamžiku,kdy by se teoreticky spálilo relátko,nedej bože kabeláž samotná,tak to bude trošku drahá sranda(a zkoumat který kablík kde je pakárna-ne nadarmio se říká,že přeštípnout kabel umí každej bjbec,ale vědět přesně který už málokdo)...Takže pokud tam něco zkratuje-čehož jsou čmoudíky jasným důkazem,bude lepší navštívit nějakého šikulu slaboproudého elektrikáře...
Když jsem tam vrátil starou páčku tak už to zas bylo dobrý, tak myslíte že to bude tou novou páčkou? že je vadná?
v samotné elektroinstalaci na autě asi problém nebude-takže nejspíč páčka samotná-tyhle dolaďovačky je lepší pořizovat třeba z vrakáčů z bouraček-tam je jistota,že to bude fachčit...
Tak teď nevim jestli to mam vratit nebo reklamovat. Dá se to nějak proměřit? Někde se tady válí takovej ten levnej měřák.
Pokud to půjde vrátit tak to vratte a sežente jiný i s montáží. Není to nic složitého, ale v tomto případě může jít o nějaký jiný typ.
Opla bych si nikdy nekoupil, ale domnívám se že i u Opla se musí funkce tempomatu aktivovat v řídíci jednotce...Byl jste s tím na diagnostice? U moderních aut to už nefunguje tak že cokoliv jen zapojíš a jedeš...
některé oply se aktivovat musí některý ne na bratrově oplu vectra 2l DTI 1999 sem nacvak páčku a tempomat do dnes maká
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.