Nejste přihlášen/a.
zdravím Vás tady a chtěl bych se zeptat kdo má info nebo zkušenosti s motory Daewoo..Které motory byly nejspolehlivější?Které nejvíc vydržely a nekazily se často? 1,4...1,5 8V nebo 1,6 16V?
Daewoo Nexia r.v.95 ,1.5 16V,najeto 149500 km bez závady.Startování při -20 bez problémů.BMW E-28,Najeto cca250000,bez problémů.Renault CLIO ,najeto cca 121000,samý problém.
takhle se to určitě nedá říct,u ojetého auta víc než na čemkoli jiném záleží na uživateli(ale ten už bohužel na sebe neřekně,že třeba celou dobu čekání na semaforech stojí na spojce,že nepočká než se auto ohřeje na prov.teplotu a tůruje ho už za studena atd.) Je pravdou,že jsou určité profláknuté věci u jednotlivých značek,např.elektronika,a zejména karty,u Renaultů z přelomu desetiletí,problémy s hlavami motoru u řadových 6ti válců u BMW,PéDéčka,dvouhmotáky u koncernu VW... a tak by se nechalo pokračovat-ale tvrdit,že třeba BMW je horší než Daewoo,protože spousta uživatelů ho honí už studený(což je postupná smrt pro hlavu válců) by bylo hodně divný...Daewoo bylo pod křídly GM (stejně jako třeba Opel od roku 96),takže technika byla víceméně Opelácká,ale už řekněme starší,čili i svým způsobem osvědčená...Hodně ale záleží na stavu toho kterého konkrétního kousku-a to nejen u Daewoo,ale u každého auta...
doplněno 12.02.12 20:47:jen pro doplnění-Daewoo jede dál,domovská továrna se stále jmenuje Daewoo,ale z marketingových důvodů(a třeba i servisní sít) jej převzal Chevrolet,jenže i ten je součástí největšího světového výrobce General Motors.co
V každém případě byly lepší než R-Clio i když srovnávání aut nižší třídy s třídou vyšší je problematické.Frantíkům se povedl jen Peugeot,jinou francouzkou značku bych nebral.Ale vše je věcí názoru takže nikomu jeho názor nevyvracím.
je to sice o názoru,pravda-ale přidám i svou zkušenost...Už jsem tu párkrát zminoval,kdysi jsem měl R 25 V6 2.9 na LPG a kupoval jsem ho s asi 700 000 km...Měl jsem jí přes rok a nikdy mne nikde nenechala viset(tenkrát jsem s ní otočil i Španělsko).V roce 2001,to bylo taky pár dní za sebou kolem -25,ráno jsem přišel k autu,drc a na první tuknutí naskočila-soused tenkrát přivezl fungl novou Oktávku TDíčko(dával za ní tenkrát asi 740 tisíc) a už třetí den v těch mrazech jí nenastartoval...Prostě to byl nezničitelný stroj a každý kdo se s ní kdy svezl potvrdí jaký to byl kočár(ne nadarmo s ní Chirac jezdil jako s prezidentským autem)...Takže jak jsem psal výše-je to hlavně o majitelích a jeho přístupu k autu...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.