Nejste přihlášen/a.
na Favoritu začnou účinkovat brzdy až v dolní třetině sešlápnutí pedálu.Už jsem to zažil na dalších autech, ale myslím si, že by to mohlo jít vyřešit i v horní třetině. Podle názorů, rad a doporučení si to samo sedne, ale dodnes se tak nestalo. Nezná někdo fintu, jak to dát do horní třtiny? Vše je nové, odvzdušněno, už si to "sedlo" a pedál porád účinkuje ve spodní třetině. Ani nastavení tyčky mezi pedálem a pístkem brzdového válce nezabralo. Je možné tyčku posunout dál, ale co se stane s účinností brzd?Budou fungovat tak jak maj?
A druhý problem: topení Favorit 135l nedostatečně topí -resp. 5 vteřin na nejrychlejší otáčky fouká horký a potom chladný. Termostat je OK.Tak to vypadá na zanešený trubky...
Zatáhni ruční brzdu a zkus šlápnout na brzdu. Jestli to bude lepší, jsou na vině samostavy zadních brzd.
PŘI ZATAŽENÉ RUČNÍ BRZDĚ UŽ BRZDÍ V PRVNÍ TŘETINĚ, ALE CO S TĚMI SAMOSTAVY? VYPADÁ TO, ŽE JSOU V POŘÁDKU, ZOUBKY NEJSOU OPOTŘEBOVANÉ A SNAD I DOBŘE SESTAVENÉ...ZKOUŠELI JSME KDE CO...
ANO, POVOLENOU RUČNÍ BRZDU JSEM MĚL PŘI NASTAVOVÁNÍ TĚCH SAMOSTAVŮ. ...JEŠTĚ JSEM NATREFIL NA DVA DRUHY SAMOSTAVŮ-JEDEN JE UMÍSTĚN VLEVO PAKEN NAHOŘE, TAŽENÝ DOLŮ PRUŽINKOU A MÁ TVAR "DĚTSKÉHO DRAKA NA POUŠTĚNÍ ZA VĚTRU" KTERÝ JE SE ZOUBKY NA BOKU A___ DRUHÝ TYP JE NAHOŘE PAKEN VPRAVO JE TVARU ZAOBLENÉHO LICHOBĚŽNÍKU A ZOBKY MÁ NAHOŘE. ZKUSTE NĚCO POSOUDIT ZE ZNALOSTÍ-ZKUŠENOUSTÍ...
takze jste mel povolenou rucni brzdu na lanovodech slozil jste brzdy a naslapal pedal a pak az dotahoval rucni brzdu, jinak samostely nastavene na zakladni polohu kdy jsou co nejvic zamackle
PŘESNĚ JAK POPISUJEŠ ...blackflamesiczi®...TAK JSEM TO SESTAVIL, ODVZDUŠNIL-TAK JAK JE TO V NÁVODECH A STEJNĚ TAK MI TO RADIL I PROFÍK AUTOMECHANIK ( MĚ SE NECHTĚLO TO UŽ PŘED MECHANIKEM ROZEBÍRAT, PÁČ JSEM PROŠEL TECHNICKOU A JEHO UŽ JSEM K TOMU POZDĚJI NEDOSTAL) AKORÁT JEŠTĚ DODAL, ŽE SI TO PO 50-TI KM SEDNE. NO-NĚKDY RÁNO TO CHVILKU DRŽÍ A BRZDÍ V HORNÍ TŘETINĚ A ZA CHVILKU UŽ POUZE V DOLNÍ TŘETINĚ, JAKO BY TO MĚLO SNAHU, ALE...TYPUJU NA TEN JINÝ DRUH SAMOSTAVU
u těch brzd bych koukl na zadek na správnou funkci samostavů
co se týče tý tyčky tak víc jí nevytáčej nebo ti to po ohřátí začne blokovat brzdy a budeš s toho mít hlavu v pejru
napadá mi ještě k těm brzdám skus jinej posilovač brzd
co se týká toho topení vyměn radiátor topení měl sem to taky uvnitř rupne ta umělohmotná přepážka a netopí výměna u fafouna je hračka
Uvažuj o topení s Felicie. Já ho tam mám a docela vedro i teď při teplotách pod nulou. Jen si musíš natáhnout silnou kostru zase od šroubu předních stěračů, jak má topení Favorit. Já si na vrakáči ustřih i ten připojovací konektro od hlavního svazku elektroinstalace a vyrobil tak redukci. Teď tam vpoho cvaknu jak staré, tak to feliciové
Jinak je potřeba vyčistit výměník (radiátor) od vodního kamene, a skontrolovat klapky vzduchu. S výměníku odmontuješ ten kohout a výměník postavíš na stůl vzhůru tou dírou po kohoutu a naplníš ho octem (silným a ne nějakým jablečným na chut)
Pak je ještě dobré ho prohřát horkovzduškou a reakce pak rozpustí lépe kaly a kámen.
Tyčku na posilovači mezi válcem a posilovačem vrat zpět (musí tam být vůle cca 0,2mm). Pak to přibrzďuje a pálí se kotouče a destičky. Mě to brzdí v půlce a jsem po kompletní GO asi půl roku (trubky,hadice,repas,třmenů,kotouče,destičky,a zadek + hlavní válec nový s nádobkou). Skusil bych nový válec slovenské výroby Fragokov (jiné jsou špatné a jde o hubu)
Co omezovače, i když myslím, že na tohle vliv nebude?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.