Nejste přihlášen/a.
Jestli je z dovozu ,tak tam bude filtr pevných částic,u nás prodaná je většina bez filtru,je to zbytečná starost navíc,ceny nahr. dílů jsou nízké,
Př. kotouč 2000,desky 2200,př. tlumič 5200,př. rameno 8000,vzduch. filtr 650,olejový 300,kabinnový 900,dvouhmoták 17 000,spojka 19 000,olej se mění po 30 000km - kdo jezdí terén tak po 15 000km,
2,5 dCi ma rozvody řetězem - teoreticky dlouhověkost,ale napínaky bez aretace a celkové materialove provedení už párkrát selhalo,podívejte se pod kryt ,jestli nejsou prodřené napínáky nebo kola bez zubů.
Elektroinstalace je ze Španělska a umí pozlobit (netěsné konektory,zlomené dráty )
Lepší je koupit automat,u manuálu ničí dvouhmoták teplo z prokluz. spojky,spojka vydrží i když řídí blondýna,jinak manuál točí při 130 asi 2700 otáček,jede až 200,ale dlouho to nevydrží - to motor točí přes 4000 otáček .
FAPu (filtru pev.částic) bych se dnes již nebál-je to stejné jako před časem začínaly EGR ventily-obojí v praxi v podstatě k prdu,motoru to neprospívá a dnes se nechá obojí s min.náklady řešit...Existuje(a stává se osvědčeným) chem.sajrajtík na "průplach" filtru(pár hodin lázen v tom sajrajtíku) a je jako nový,myslím,že jde o DPF liquid nebo podobně a stojí nějakých 600 až 800 kaček...Akorát demontáž a montáž,jinak není problém...
Dokud to funguje, tak to nemá chybu, ale opravy jsou dost drahé. Na Nissany většinou všechno v originále, žádná druhovýroba. Teď jsem opravoval rozvodovku u Terrána, lítaj desítky tisíc sem a tam. Hodně záleží na tom, kdo a jak s tím jezdil dříve. Jestli tahal těžký přívěs, jestli jezdil v terénu, jestli to nerval s uzávěrou i na asfaltu... Takhle Vám nikdo nic kloudného neporadí. To se musí vidět a doporučuji, aby to viděl někdo, kdo ty Nissany dělá, protože šmoula od škodovky pozná prd.
jsem pul roku majitelem pathfinderu 6 automat 2,5l, od 1. majitele (pry zenska, firemni vuz, zbavila se ho na protiucet pri koupi pathfinderu 2011), servisni knizka, najeto 120tis., cena 390tis. v plne nalozi bez couvaci kamery, zatim max. spokojenost, i v extr. mrazech techto dnu zadny problem, cca obdva dny jizda do hor na lyzovacku, komfort, bezpeci, vyjede cokoli a kamkoli. pres leto spotreba na dalku 10,2l (2000tis. km), v zime na dalku 11,3l (700km), po meste a do prace cca 7km v lete 10,9l, v zime 13l. jak zde jiz nekdo zminil, zalezi jak s nim kdo jezdil, automat je pri vaze vozu prip. vaze privesu supr a netrpi spojka. kompletni rocni pojistka u directu (ruceni, zivel, odcizeni, vandalismus, zahranici plne kryti) necelych 16tis. neni to cistokrevny offroad, ale diky ramove konstrukci nejaky teren zmakne lepe nez kdejake suv. 2,5l motor je na takove auto nutne minimum. pathfindera muzu jen doporucit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.