Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

WW Vento1,9 TD

Od: vlaku* odpovědí: 14 změna:

Kdo mi poradí? Když nastaly mrazy auto ne ane naskočit. Vybil jsem akumulátor. Dobil a stále nic. Zdá se, jako by nedával naftu. Je pravdou, že jsem měl předtím skoro prázdnou nádrž. Dotankoval jsem 5 l zimní nafty. Odpoji hadičku od karbecu a nasál. Nafta má cestu. Ústa nejsou však karbec. Chtěl jsem se podívat na naftový filtr, ale nevím jak jej dostat ven. Závlačku jsem oddělal, ale filtr nelze vytáhnout. Jak na to? Děkuji za radu.

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pepanek*

0x

Doporučuji nejdříve překontrolovat funkci žhavení.

 


0x

takže nafták nemá karbec nýbrž čerpadlo,dále pokud se ti podařilo zavzdušnit vedení nafty je třeba to onejdřív odvzdušnit bud povol aspon dvě trubky na vstřikách a startuj dokud z nich nepude nafta nebo to auto prostě opatrně na 4ku roztáhni

dále by to chtělo vyšroubovat všechny žhavící svíčky a na baterii vyskoušet zda žhaví počítám že nejmín jedna bude v háji

co se týče fitru vytažením závlačky si nepomůžeš musíš odpojit hadice mění se to komplet celý
e-cat.cz/...

pepanek*

Na ctverku roztahovat naftaka s rozvodovym remenem je docela hazard... nechat se roztahnout na nejakou rychlost na neutral a v urcite rychlosti zaradit dvojku, plyn na podlahu a nechat motor naskocit. Mimochodem jde u tech neuspesnych startu z vyfuku kour?

vlaku*

U neúspěšných pokusů nejde kouř z výfuku. Ten starý filtr nejde nějak prozatím vyčistit?

Jinak díky.

pepanek*

Pokud nejde z výfuku dým, tak tam není nafta. Určitě už z prevence bych vyměnil filtr.

vlaku*

Díky za info. To jsem si myslel, že je to jako na ostatních filtrech s víkem.

 

stirecek*

0x

Nevím co to máš za diesla s karburátorem ale pokud tam máš čerpadlo, tak to asi diesel bude. Pokud jsi vyjel nádrž do dna, buďto máš zavzdušněno nebo filtr nasál bordel a vodu, která tam zmrzla. Mohly se tam napěchovat i vypadlé parafíny z nafty vlivem mrazu. Takže napřed vyměň filtr - kdy jsi ho měnil naposled?

vlaku*

Před 7 lety

pepanek*

Tak to asi není potřeba nad ničím přemýšlet a jít koupit nový.

vlaku*

Dal jse tedy nový, doplnil naftou, odšrouboval alespoň levý vstřik a ani neškytne. Z kopce na trojku, taky nehlesl. Nevím, zda to nebude palivovým čerpadlem . Neslyším jeho chod při zapnutí klíčku. Co s tím tedy udělat? Nevím, kde se u Venta nachází.

stirecek*

To nepotřebuje komentář...

blackflamesiczi*

nouzove funguje vyndat ho a ohrat v horke vode a pak nastartovat ja si potom pomaham startovacim spreyem je to rychlejsi

stirecek*

Jestli jsou v něm parafíny napěchované, tak už se nerozpustí ani po zahřátí. V jeho případě bych to ale viděl tak, že filtr má za těch sedm let dost a když vyjel nádrž do prázdna, tak ho dodělal úplně.

erikch*

myslím,že takové Vento je fajn si koupit...-nemyslím to ve zlém,ale z televize taky asi doma utíráte prach,že?! No a stejně i auto( nemluvě o tom,že je x násobně složitější než celá TV...) prostě potřebuje nějakou alespon minimální údržbu-no a jedním ze základů u diesela je pravidelná výměna (nejen)pal.filtru...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]