Nejste přihlášen/a.
Ahoj,kamos ma Passata 1,9 tdi rv.2004 s digi klimou a nejde mu topeni. Vcera jsem to ridil a jel jsem 25 km a na teplomeru mel normalne 90 stupnu a teply vzduch nesel jen tak trochu vlazny. Jak jsem po jizde otevrel kapotu,tak nemrznouci smes v nadrzce nebyla horka a ani hadice co jdou do chladice. Cim by to mohlo byt? Martin
Aby hadice do chladiče nebyly teplé je nesmysl protože při 90 stupních musí otevřít každý termostat obzvlášt po 25km jízdy o expanzní nádobě kde putuje teplá voda přímo z motoru, takže jste možná měl jen tak zmrzlé ruce :D Jedině že by tam neměl nemrznoucí směs ale mrznoucí směs :D To by to pak cirkulovalo jen v motoru a nešlo to do chladiče a do radiátoru.
Pokud je směs dobrá (nezamrzá) tak mrkněte na klapku která přepíná studený a teplý vzduch, bude dole u pedálů.Většinou je elektronicky ovládaná a odejte motorek a potom to netopí..
No a nejhorší případ je zanešený radiátor což u tak nového auta asi nehrozí...
doplněno 04.02.12 20:56:chybí mi tam ,,ani nemluvě" za -přímo z motoru- kecala mi do toho přítelkyně tak jsem se nesoustředil :D:D
V nadrzce voda neni zmrzla je tam G12 oranzova. Ty hadice byly fakt zimne,zase tak zmrzle ruky jsem nemel. Kde presne najdu tu klapu u pedalu? Dekuji
Uplně dole ve středovym panelu by měl být radiátor, poznáte že tam vedou dvě trubky, nevím jak je to tam přístupný ale mělo by tam být viditelný místo kudy fučí vzduch nahoru a zřejmě u spolujezdce bude nějaký motorek co otáčí tu klapku..Zkusit se jeho funkčnost dá i tak, že pustíte fukar naplno a změníte z teplého na studený vzduch, mělo by to začít foukat víc (rychlejc), protože když to fouká přes radiátor, tak ten tomu vzduchu klade odpor a fouká to pomaleji ale nemusí to být pravidlem ovšem...
axlík-jen poznámka,podle čeho usuzujeme,že u "takového auta" nehrozí zanášení radiátoru-bohužel hrozí u každého,kde je radiátor zhotoven ze slitin hliníku-kovů(což jsou téměř všechna) a je jedno zda jde o Passata,Renaulta či jestli je to auto tříleté nebo desetileté...Jak známo-i přes užití všelijakých anti-(freeze,korozní atd.) prostě kov reaguje s kapalinou(nejen oxidace) a výsledky chem. procesů jsou mimo jiné usazeniny-no a většinou se tvoří v nejnižších místech okruhů,což jsou právě radiátory topení...
Soudím dle toho, že fridex přecejen po nějakou dobu před korozí chrání.. ale jo, možnost to taky je..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.