Nejste přihlášen/a.
Ahoj všem,
Mám škodu octavii 1,9 TDI rv. 2003, a včera to začalo...
Stačí mít trochu sešlápnutý plyn, a auto cuká, respektive nejdřív cuká ale průběžně se to zhoršuje až skoro vibruje. Když už je to "zhoršený" tak je jakési vynechávání slyšet i při netrálu. Kolem 3k otáček to není tolik znát, ale při zrychlování z nižších se to klepe opravdu znepokojivě. Nastartovat můžu normálně, chytá bez problémů, a chvíli je i jízda bez problémů, ale po takových 10-15 minutách jsou znát první záškuby při zrychlování. Takže to blbne teprve až když se auto zahřeje...? Nesvítí na palubovce žádná kontrolka, nic...
Prosím o radu: čím to může být? Co se může stát horšího než že mě to někde nechá když s tím pojedu do servisu? Můžu něco zkusit já, když jediný co o autech vím je to co poradí google? Někdo radil že to asi bude zanešeným palivovým filtrem, a podle google bych ho asi zvládnul vyměnit sám, ale jiný názor zas je že by to blblo i při startování a za studeného stavu kdyby to bylo tím filtrem.
Děkuji všem.
L.
může to být sto a jedna příčina-ale pokud auto nastartuje a "drží" než se ohřeje-bude nejspíš problém v přívodu nafty(filtrem by to spíš odpovídalo obráceně),vstřik,přepad atd.nebo taky třeba blbne čidlo -ale bez diagnostiky těžko říct...Domluvte si nejdřív nějakého mechanika v okolí,který má diagnostiku(a hlavně s ní umí pracovat) a až poté vyražte...
já bych to viděl na problém s EGR ventilem ale jak se píše chce to diag
skuste vložit dotaz sem: dieselpower.cz/...
tady se kluci vyznaj
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.