Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,jsem student a chtěl bych se poradit,jaké koupit spolehlivé auto do 40 000Kč? Samozřejmě potrebuji takove auto, které má co nejlevnější povinné ručení,spotřebu,opravy atd...) Netrvám,ani ńák na vzhledu, spíše mi jde o spolehlivost auta! Potřebuju auto, které mi ńákou tu dobu vydrží a nebudu do něj muset pořád strkat peníze. Předem děkuji za odpověď!
obecně nejspolehlivější auta jsou ta japonská(což s nelibosti uznávají i nezdravě patriotičtí němci),servis je nákladově srovnatelný-mechanikovi je víceméně jedno,zda ladí Mazdu nebo VW,a ceny dílů jsou taktéž obdobné...Bohužel poslední dobou já i známí zjištujeme(utvrzujeme se),že krom třeba potravin je v Německu už levnější kupovat i autodíly(prostě češi jsou nenažranci)...A závěrem co se povinného týče-dnes není problém uzavřít levnější pojistku třeba na 3.0 V6 motor vs.1.2 HTP...,je to o pojistníkovi,nikoli až zas tak o autě(motorizaci)samotné.Takže když si třeba babička(kdokoli-pojistku může uzavřít kdokoli zletilý a svéprávný na cokoli,aníž by měl kdy ŘP,vztah k autu atd.) uzavře povinné na 2.0 motor-bude to mít levnější než vy za motor 1.0...
Já osobně doporučuji BMW. Starší modely jsou k dostání i do 40 tis. Tyto auta i roku výroby 93 jezdí pořád jako nová. Motory vydrží opravdu dlouho. Pokud nebudete jezdit jako kamarád lukáš tak vám vydrží.(jednou měsíčně kupuje gumy a to protože neustále dělá hodiny... A i proto vím že jeho BMW 1,8 rok 93 jezdí jako nové.
Nu- kde je Yaris do 40 000 kč? - hned beru
Mrkněte na Suzuki Swift,od roku 1998 je pozink (narozdíl od felicie),roky 2003 se prodávají od 25 000kč, velmi spolehlivé vozy vesměs po důchodcích,nízké ceny nahr,součástek,motor 1.0 nežere,nízká pojistka,nekazí se.
na www.mobile.de, tam je yarisů jako máku, už jsem tam viděl i za 1.300 eur akorát byl po kroupách, hledejte e hned si pro něj jeďte, můj Yaris má najeto 330 tisíc km, 1.0 benzin VVTi / 50kW, jezdí jako hodiny,je to r.v. 1999 a časem se bude muset vyměnit výfuk, i na spojce je znát částečné opotřebení ale pořád vystavuje, na STK bez problémů, vše je původní až na akumulátor a jezdí bez JEDINÉ ZÁVADY. Přední světla budou chtít trochu vyleštit nebo vyměnit za tuningová.Jinak vše ok, v mrazech startuje na první otočení klíčkem.
YARIS, YARIS, YARIS, nejlepší malé auto
Ja myslel ,že se tazatel ptá na spolehlivé auto a ne na šrot po kroupách,a pochybuju že někdo chce vůz s 330 000 najetými kilometry,to si nechte,já preferuji vozy a ne šroty
tady je Yaris, prodává to sice nějaký Turek nebo Arab, ale u yarise je to jedno, možná jej ukecáte a dá Vám slevu 150 eur, auto má ES-homologaci a plní Euro 3, na STK zaplatíte cca 2500,-Kč, na úřadu za schválení 1500,- a za registraci 800,-, to je celkem 4800,- Kč, pojistka bude tak za 1200,- Kč, tpo je celkem 6000.
Tak neváhejte a jeďte si hned pro "Jardu"
auto od turka či araba je jako od cikánů, neuměj se k tomu už vůbec chovat , servis neznaj jenom jezdit, mvýměny olejů či filtrů to se u nich neděje.
tyhle lidi maj v krvi ještě jak jezdily na velbloudech
opět nesouhlasím , swiftu hnije podvozek, sice na první pohled vypadá nehnilý, cena dílů? na to co to je za třídu a komfort tak se to rovná cenám uplně jiných vozu ..
a ten posez v autě? sedačka měkká jak ve 120cítce, sedíte pomalu na zemi. . volant tvrdý ,velký ale uzký na ohmat , připadalo mě to jako bych držel v ruce 12ku roksor . nikdo vám neřekne kolik to má najeto protože tachometr počítá do 100tis a pak se jede opět od nuly. o spotřebě motoru z pohledu na výkon a obsah je hodně hladovej
Obávám se, že máš přehnané nároky. Takové auto neexistuje ani nové. Do každého budeš vrážet měsíc co měsíc nejen své kapesné.
jen tak pro doplnění-u 206 bylo 2.0 HDíčko,jelikož ještě být mohlo-a to z důvodu až nesmyslných emisních limitů-bohužel léty osvědčená pravda,že objem motoru je nenahraditelný(a už vůbec ne nějakou mrchou 1.2 TSI,co hůře HTP),dostává z Bruselu pěkně počudit...
Ahoj. Já řešil před půl rokem stejný problém (taky student, málo peněz, atd), ale od začátku jsem věděl, že se nejspíš rozhodnu pro Felicii. Bylo tomu tak. Udělal jsem dobře. Už jsem s ní najel 7 500km a když něco potřebuju okolo servisu, tak jsou skoro na všechno návody na internetu a fórech a dělám si to sám a učím se tím a když je to něco většího, tak Ti to každý venkovský servisák za pár stovek opraví a i na počkání. Kola a ráfky jsem na ní koupil za pár korun na inzerát skoro nové, tlačítka mlhovek za 50Kč na vrakoviště, kde maj na Felicie co si vzpomeneš od sedaček po volanty. Platím povinné ručení 1139 za čtvrt roku od Kooperativy a jsem nad míru spokojen. Když mi někdě něco klepe či brní na motoru nebo tak, kouknu na fórum a přečtu si, že je to uvolněný šroubek, ten dotáhnu a je to. Na Felicie jsou levné díly a hlavně Ti ji opraví každý venkovský maloservis, protože v těchlech škodovkách se umí hrabat skoro každej a každej v té dílně nějaké ty díly má. Jsou lidi, kteří si koupí třeba mercedes, auto přestane jet, odtáhnou se do nejbližšího servisu a tam jim řeknou, že je to tím a tím a že je na ten díl čekací doba tři týdny. Pomalé auto to taky není, protože když pospíchám, tak předjíždím i bavoráky a ty jen koukaj. At už si koupíš jakékoliv auto, vždy ho jeď kupovat s někým, kdo tomu rozumí a koukej na korozi a nahlédni pod něj zespodu, zda není orezlé (nádrž, výfuk...). Taky to s ním při zkušební jízdě švihej aspoň 70km/h, abys poznal vůli řízení, jestli jdou kola za volantem, to totiž při 30ce nepoznáš. Tak hodně štěstí!
to povinne je sranda? ja platim mensi na 4,0 zkuste je srazit dolu nechaji se, za prvniho jsem platil 4200+- a za posledniho 3900
já platím za 1,9 s pojištěnýma světly a předního okna . ( přední světlo bi-xenonove 7800kč/ks, př. okno vyhřívané,senzor deštový + výměna 20tis)
3900 ročně a krytí mám 70/70 milionů .
Rozhodně nejsem fanda škodofek, je ale fajn, že takto uvažuješ a hledáš praktičnost a efektivitu před okazalosti atraktivních modelů. Do budoucna budeš mít rozhodně něco lepšího a hlavně budeš i lépe vyškolen z více zkušenostmi.
Ahoj,Díky za odpověď! Prví rozumná odpověď kterou zde čtu,právě o Felicii uvažuji taky ) Jenom mě docela překvapilo povinný ručení,opravdu vychází na 4 500 Kč ročně? Ty máš motor 1,6Mpi nebo 1,3 Mpi? A pak k té korozi,slyšel jsem,že tyto auta hodně reznou je to pravda? Nebo to není zas tak nic hrozného? A jěště bych se zeptal k te koupi,Kde si ji kupoval? Já jsem nejdříve přemýšlel o koupi Felicie od soukromníka,z ruky do ruky,ale pak jsem slyšel,že je to zas lepší z autobazaru(AAA Auto),sice si něco přyplatíš ale zas na to auto máš ňákou tu roční záruku a je to prej lepší než od soukromníka.Co bys mi poradil? Díky za odpověď!
Karoserie Felicií a Favoritů rezne na typických místech. Na předních blatnících horní odtokové žlábky po stranách kapoty, zadní lemy, 5-té dveře (jen u Felicií),prahy (trochu),zadní náprava,uložení zadních tlumičů - kapsy v karoserii (více u Favoritů). Koroze se nesmí nechat rozjet do nosných částí skeletu. Pak už se zastavit nedá, proto je potřeba jako první kontrolovat ta typická místa. Jinak to tak hrozné není (vše je o údržbě a jestli parkuješ venku nebo pod střechou).
Nádrž orezlá není a nebude u Favoritů a Felicií nikdy. Je z plastu. :D
doplněno 19.01.12 17:52:A vůle v řízení se pozná i na místě. Stačí kývat kolem do stran a za horní okraj k sobě. Pak cukat volantem do stran a vůle bude slyšet. V 70km/h to mohou skreslovat nevyvážená kola (jak se trochu sjedou od prvního vážení).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.