Nejste přihlášen/a.
Zdravím., pojedu prve s autem do servisu a rád bych se zdejších, zkušenějších diskutérů zeptal na dvě věci:
1)pokud auto zůstane v servisu třeba 3 dny. Co musím v servisu odevzdat a co naopak musím dát oni mně? Například je běžné jim odevzdat techničák..jiné dokumenty? A opačně ., dostanu od nich nějaké potvrzení, že jsem tam auto reálně nechal?
2)co si myslíte o autorizovaných / neautorizovaných servisech?
Necháte tam malý techničák a přeberete předávací protokol. Toto bude hlavně v autor. servisech. Já osobně, protože už mám starší oktávku tak mám jednoho skvělého kluka a ten mi opraví cokoli a za cenu poloviční než v aut. servisu. Jsem s ním spokojen. Do škodovky jsem dal auto jednou a hned dokurvili zámek ve dveřích, místo aby ho spravili tak strhli závit a pak jsme to s tím mým "dvorním mechanike" dávali do kupy. Takže můj názor je neaut. servis a pokud možno nějaký známý v něm, protože platí to oboustranně. Může být aut. servis v pohodě a naopak a může být neaut. servis v pohodě a naopak. Ale v aut. jsou dle mého zloději. Omlouvám se těm slušným
Souhlasím, před lety jsem navštívil Auto Tukas Praha, člověk který tam dělal diagnostiku byl skutečně dobrý, hned přesně určil závadu a konkrétní kabelový svazek, výměna byla rychlá, další člověk který měnil manžetu poloosy pužil na uvolnění hliníkového ramena nápravy kladivo, doma jsem našel na měkkém materiálu stopy po úderech, a to jen proto že jsme musel v garáži dotahoval šroub upevňující plechový kryt brzdového kotouče, který nebyl utažen a cestou domů se mi uvolnil. Při pootočení volantem to pískalo a vrzalo.Cena opravy s DPH nebyla malá, protože se vše počítá podle tabulek za úkon, podle času opravy plus DPH. Jen demontovat a zpětně nasadit plastový kryt pod mototem a převodovkou ve velkém servisu přijde na několik stokorun, přitom je to ani ne 10 šroubů a práce na 8-10 minut.
Tento servis musí pokrýt své náklady, množství zaměstnanců a drahé přístroje, a navíc produkovat zisk.Když tam mají drahý přístoj Bosch na testování tlumičů a podvozku za milion a půl, někdo to zaplatit musí. Bohužel ne vždy tam pracují kvalitní a zkušení lidé.
Proto je lepší najít si svého DVORNÍHO, který disponuje potřebným vybavením, know-how, které lze získat právě v podobných servisech. když se takový člověk "udělá" sám, pro sebe, práce ho baví, neustále studuje aby odborně nezůstal na úrovni Škody 120, je schopen vše udělal za třetinovou cenu ve srovnání s velkým servisem, a samozřejmě kvalitně.Také takového dvorního mám a jsem s ním spokojen. Jinam bych už nikdy nejel.
jenze pulka tech pristroju byla kdyi narizovana automobilkou a byla k nicemu,pamatuji si ze skodovky momentak za 100 000,- k dotazeni sroubu v haldexu kterej se v servisu nenechal opravit kvuly velkej presnosti , takze vyhozene kilo za nastroj k dotazeni sroubu ktery jste nesmel dotahovat a testovani tlumicu je akorat saskarna na vytazeni penez z lidí, vadne tlumice pozna snad kazdej. Autorizovane servisy bych prirovnal k velkym IT firmam - UVARI VAM KAFE A VYPADA TO TAM LUXUSNE ALE AUTO OPRAVUJE STEJNEJ CLOVEK JAKO V LEVNEM SERVISU
Já měl zánovní tlumiče a po kontrole na Bosch jsem zjistil že jsou 2 funkční asi na 70 procent a jeden jen na 43, byla mi nabízena blesková výměna, ale za tu cenu bych si dnes pořídil ojetou feldu...Přístroj musí zjistit nějakou závadu, aby se zapatil...
... ALE AUTO OPRAVUJE STEJNEJ CLOVEK JAKO V LEVNEM SERVISU ...
Někdy je člověk v levném servisu znalejší,kvalitnější a není takové nemehlo. A hlavně u drahého servisu vás posádí do místnosti ke stolečku s kafem a vedle Vám tiše bouchá kladivem co to dá... (skušenost kámoše).
Já, pokud nutně potřebuji servis a něco doma nezvládnu (vytažení poloos a povolení velkých matic na nábojích), tak u té práce musím stát a vše sledovat. Pokud by mě někdo poslal na kafe někam do míst pro zákazníky, tak bych je hned poslal do jiných míst a jel bych jinam.
Máme s kamarádem autoservis (on se zabývá mechaničinou, já diagnostikou a elektro). Když si to zákazník vyloženě přeje, může být u toho, když je auto na dílně. Já to ale nemám rád, protože je to stresující a spíš se mi může stát, že něco zdrbu. Je to sporné.
me to take vadilo ale ted jsem za to i rad , vetsina zakazniku jsou znamy a kamaradi a po dnech stravenejch ve skladu z holkama si rad pokecam
Je to v lidech. Pokud cítím, že to vadí, sleduji to dění s povzdálí. Naštěstí mám jednoho mechanika, kterému to nevadí a naopak vše předem konzultuje, co má v plánu.
Taky jsou zákazníci, kteří jsou až moc velcí puntičkáři a za každou cenu vám musejí dokazovat, že oni jsou ti, kdo si vás platí a můžou si diktovat co se jim za chce. Mě samozřejmě nezbývá, než to respektovat, pokud to nepřekračuje nějakou mez. Zase jsou ale zákaznící, které zkrátka zajímá co a jak se na tom autě dělá a proč to tak zrovna je. S takovými strávím na dílně třbe i 2x tolik času a všechno jim vysvětlím. Jsou za to rádi a mě to zase takový problém nedělá... je to o lidech.
ja si takhle pamatuji vojaky z Pisku kterejm jsme servisovaly civilni auta a to byla pekna magorarna, horsi nez jehovisti co mely v pisku nejakou zakladnu. A pokud je clovek moc velkej kret*n tak ho poslu pryc rovnou a mam klid nastesti si mohu vybirat. Mam sice velkou na v 90% neschopnou konkurecni takze sranda. Dilnu mam jako konicka hlavni prijem tece od jinud
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.