Nejste přihlášen/a.
Syn má Octavii I z roku 1997 - 1,6 - 66 kW - benzin. Startovala mu dobře a dnes po 14 denním stání na parkovišti starter točil, ale motor nechtěl naskočit. Asi padá benzin zpět do nádrže a motor musí palivovým čerpadlem dlouho točit. Neví někdo, jak tomuto jevu předejít? Ruční AC pumpu asi oktávka nemá )
Já řešil te%D ten samý problém na Feldě. Přijel jsem do obchoďáku a už nenastartoval. Odešlo palivové čerpadlo...Ale myslím, že 1.6ka Oktávka to má stejný s Feldou. Stálo mě to 490Kč za motorek a mechanik mi ho přehodil do pumpy. Jde o to, že v motorku v čerpadle jsou uhlíky (podobně jako v alternátoru), které se časem opotřebují. A jelikož já mám jen o rok starším tak je velká šance, že právě čerpadlo odešlo. Po otočení klíčku teda čerpadlo nasaje nebo ne?
motor netočí palivovým čerpadlem to je elektrický dále je to motor 55kw nebo 74kw?
po 14 dnech stání počítám nebude baterie v nejlepší kondici skus jí nabít nebo skus start přes kabely
jinak 55kw forum.octaviaclub.cz/...
a 74kw forum.octaviaclub.cz/...
A může nějakou závadou padat benzin z potrubí nějak zpět do nádrže a pak to trvá, než čerpadlo dodá palivo až ke vstřikům?
i kdyby ten benzín padal tak ho tam to čerpadlo v momentě musí dodat mrkni v zadu pod sedačky vycvakni dekl odpoj z čerpadla na výstupu hadici a dej hadičku s petkou a otoč klíčkem a uvidíš zda s toho teče benzín a nebo ne či jen líně vytéká
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.