Nejste přihlášen/a.
Jde o auto Ford Escort 1.6 16 V. Kombi r.v. 1999.
Nejprve byl problém v tom že otáčky se nedržely jak měli, chcípalo to drželo jen 200 ot/min. jindy zase 1500 ot/min. Když se motor zahřál kolísalo to jen mírně. Nyní cca po týdnu vyšvihnou otáčky až k 3000 a tak se drží, zřídka až ke 4000...
Tento problém přetrvává i když je motor teplý či studený.
Byla vyčištěna klapka, vyměněny svíčky ale problém stále přetrvává.
Děkuji za případné odpovědi!
máš pravdu, kdysi jsem u Eska něco dělal na motoru a vytáhl jsem hadičku a motor v tu chvíli běžel nepravidelně. Mohlo by to tam sát přes netěsnost.
ja kvuly tomu vymenil klapku protoze z autem neslo jet skakalo a pak stacila hadicka za 10kč
motor prisava falesnej vzduch a drzi vysoke volnobezne otacky coz je logické
doplněno 03.01.12 14:43:vytahnete si hadicku od posilovace a bud to chcipne nebo se to bude RJ snazit stabilizovat coz se ji nepovede a vysledek vysoke otacky okolo 3000. Ale asi je lespi kritozovat nez premyslet a neco o tom vedet
Včera byl vymontován "regulátor volnoběhu" nevím zda-li to nazývám správně. Vyčištěn a vyměněny jakési malé kulaté filtříky. Poté motor běžel téměř pravidelně (kolísal cca od 775 ot/min. -825 ot/min. , následujícím dnešním dnem se problém zase vyskytl, nedrží už sice 3000 ot. ale drží průměrně 1100 ot. někdy 2000 jindy chcípá, ovšem změna k lepšímu šla poznat..
Hledat chybu v tom "regulátoru otáček" popř. jaká je jeho cena, zkušenosti...
Mockrát děkuji za předešlé odpovědi a debaty o zmíněné věci...
neco kolem 1000-1500,- z vrakace nema cenu, zkuste koupit cistic brzd a ostrikat saci potrubi za behu pokud to bude belat bordel je tam netesnost.
Pokud chcete kupovat nablint dily kupte si diagnostiku na fordy od tomina umi vic nez bosch a stoji 2000,-
ten tomino co prodává diagnostiky je zdejší uživatel, nebo prodejce na Aukru,nebo jedna osoba?
Já bych se přiklonil k té hadičce. Měl jsem na svém Galaxy podobný problém. Motor si při vyšlápnutí spojky někam , naprosto náhodně, nastavil volnoběžné otáčky a ty držel, tedy většinou. Bylo to vždy někde mezi 1500 až 3000ot. Někdy to spadlo při vyšlápnutí spojky, většinou ne. Nikdo si s tím nevěděl rady ani značkový servis. Nakonec to dostal do ruky jeden koumák, stálo ho to dva dny prolejzání a našel propálenou asi 15cm hadičku kdesi za motorem. Neřekl mi jaká to byla, prý si to nechá jako svoje Know How. Ukazoval mi ji. Byla do půlky propálená nějakou žhavou, křížem umístěnou trubkou. Kdo ten motor zná, tak ví, že tam těch hadiček je mraky, proto absolutně netuším, kterou tehdu dal novou. Na diagnostice se to tvářilo jako vadná lambda sonda. Ta ale byla v pořádku. Takže tipuju také nějaké přisávání vzduchu. Motor to je benzín 2.3l, 107kW. To jen pro orientaci.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.