Nejste přihlášen/a.
Dobrý den ,chtěl bych se Vás zeptat proč mně stříká a teče z kolene z výfuku nespálenýbenzín s olejem. Je to na jawě 21. Už jsem vyměnil i gufera.Motor je přetěsněn.Vyčistil jsem nádrž. Svíčku tam mám originál Pal 14.Karburátor jsem už taky čistil.Jehlu mám na prvním zářezu od zhora.Předstih mám 1,6.Výfuk jsem vypálil.Mám i novou jehlu a šoupátko. Ale pořád mně to dělá to samé.Trysky mám originál.Hladinu mám taky seřízenou.Jehlový ventil se mně taky vrací.Čím by to mohl být?Slabé zapalování?.Prosím poraďte.Díky
doplněno 27.12.11 22:18:Mažu v poměru 1:40 olejem M2T.
k normalnej funkcii dvojtaktu patrí ,to že pri vyplachovaní spalených plynov je chvilinku otvorený aj prepúštací aj výfukový kanál a nutne sa nová nespálena zmes dostava rovno do výfuku a vy ju vidite ako olej na tesnení medzi valcom a kolenom. To je normalny stav! Benzin sa rýchle odpari a olej ostane ,Pokial by bol vadný semerink a prevodový olej by sa dostaval do spalovania,tak to okamžite poznáte podla bieleho husteho dymu.Dvojtakt bude vždy zaolejovaný a bude cítit benzinom ,preto ho cele generacie milujú.
to vypadá bud na bohatou směs nebo přeplavenou komoru ale ten olej není sám od sebe,koukni do převodovky jak to tam vypadá pokud tam bude benzín tak je problém gufera prostě se to tam tlačí ,koukni ještě na ten odvětrávací šroub na motoru aby moh utíkat tlak z převodovky, pokud to tlakuje tlačí se to pak taky do válce,u 2taktu moc variant není,volej je jedině z převodovky a okolo simeringu,pokud teda nemáš hodně v benzínu,stačí 1-50 ale tyhle lepší ne m2t,ale pro záběh klidně přimaž
Kraviny, žádnejch 1:50 ani 1:40, ale hezky 1:30 se maže tenhle motor!
Olej mezi kolenem a výfukem poteče, pokud to nemáš utěsněný. To je normální stav.
Sleduj hladinu v převodovce, jestli během provozu ubývá olej. Pak by byla mohlo hrozit, že skutečně jde do klikovýho prostoru /(ne do válce, jak tu někdo píše!) přes levý gufero nebo přes špatně těsnící přepážku mezi klikovkou a převodovkou.
hm,dejte tam oleje 1:1! s odpovědí výše nejsem stotožněn,pokud jsou špatná gurefa okamžitě Vám klesne výkon a motor pořádně nejede to poznáte hned. Jakmile začně motor sát bokem - nejde správně karburátorem tlak a pak to ani nemůže dobře jet. Olej z výfuku teče obvyklle proto že jej tam lejete moc. Dněšní oleje jsou kvlitní oproti 80letům. Myslím,že 1:50 bohatě stačí.
R 1950 niektorí rádci asi nevážite slová a porovnávate veci neporovnatelné .Konštrukter Jawy 550 - 21 p.Jozíf preslavil republiku asi ako Zátopek a nemal ani moderné-kvalitní- dnešní oleje a pomer 1:50 vtedy nebol ani v Eisenachu .Japonské moto iba v plienkach.Koncepcia motoru 3 rychlosti genialna zadná vidla spolu za 2500 Kčs .Génius a pre niekoho smrad .brus ,vražda a kravina M2T.Prepáčte na fichtlovi ste nikdy nesedeli
co to tu povídáš za bll..,jako víš co jsem se najezdil měl jse jak pařízka,pak 555,21,mustanga ,i 90,250,a i čest s 500,jinak oproti jawě ani křivého slova beru jí jako jednu z nej motorek,jednoduchá,stačila sada klíču kladívko šroubovák a jelo to,jen to beru tak proč po generálce rvát do motoru tak hroznej olej,rozhodně jsou kvalitnější,vyděl jsem jak vypadá válec po provozu na m2t,a hlava uhlák
Přestaň jezdit jako pantáta a občas za to pořádně vem a nic téct nebude :D . Jinak máš nahoře jehly nebo bronzový futro? Pokud futro, tak jedině 1:33 i s lepším olejem! Pokud jehly, stačí 1:50. Koupil bych radši Motul Motomix 100 2T, je dražší asi jenom o 60 Kč a to neni snad tak hrozný ne? Jinak se divím, že zrovna s M2T teče olej z vejfuku, ten dělá spíše pevný karbon.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.